SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hiep hiep hiep hoeraa voor @JustinKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Fangirl.Hij wordt straks heus wel wakker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Zo kan je dus geen punten pakken.Mooi systeem @SwJ“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Roltrap des doods'
Eén sigaret kost je 20 minuten van je leven, blijkt uit nieuw onderzoek
Ben je van plan om vanaf 1 januari te stoppen met roken? De conclusies van een nieuw Brits onderzoek kunnen je misschien net het laatste beetje motivatie geven dat je nodig hebt. Elke sigaret die je rookt blijkt namelijk je leven met gemiddeld 20 minuten te verkorten. Dat is een verdubbeling van wat eerder werd gedacht.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-uit-nieuw-onderzoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oud nieuws.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lief,hond wil perse bij mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
En natuurlijk voor @:GebrokenglasDan kan je gelijk aanschuiven gg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen
Iedereen de nacht goed doorgekomen?
Nog wel een beetje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Graag gedaan. De beste wensen GG en dat er maar veel liefde en geluk op je pad mag komenquote:
Warm zijn ze wel heel lekker, maar koud niet te eten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:20 schreef roos94 het volgende:
Hoe waren trouwens de airfryer oliebollen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warm zijn ze wel heel lekker, maar koud niet te eten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan. De beste wensen GG en dat er maar veel liefde en geluk op je pad mag komenDankejwel Dot. Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2025
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Olijven met kaas.
Ze zijn taai als je ze koud eet, warm weer lekker knapperigquote:
Ze zijn wel heel luchtig van binnen.
Had ook appelbeignets gemaakt, die waren koud ook wel lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel GGquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Dankejwel Dot. Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2025
Maar vloeibaar beslag kan toch niet in de airfryer?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn taai als je ze koud eet, warm weer lekker knapperig
Ze zijn wel heel luchtig van binnen.
Had ook appelbeignets gemaakt, die waren koud ook wel lekker.![]()
Wilde ik net gaan proberen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar vloeibaar beslag kan toch niet in de airfryer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor. Je rolt het door een beetje bloem en poedersuiker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar vloeibaar beslag kan toch niet in de airfryer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De eerste DotBolk van het jaar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lees even terug.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat er nog maar vele mogen volgenquote:
Hoe selectief ook.Hulde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey Mutske. De allerliefste wensen
Echt heel goed bezig.Nogmaals hulde.quote:
Bolkje voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja. Vaak per ongeluk hoorquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar jij mag dat.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben jij oud en nieuw goed doorgekomen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das lief. Krijg je nog een lekker vers bakkiequote:![]()
Dank je wel. Lekker oud en nieuw gevierd met je ouders? Neem aan dat je vader ook even naar huis mocht met oud en nieuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das lief. Krijg je nog een lekker vers bakkie![]()
![]()
Op de eerste dag van het jaar gelijk verwend door Dotteke met het 2e bakkie koffie zelfs
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja. Het jaar goed beginnen hè.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh![]()
Op de eerste dag van het jaar gelijk verwend door Dotteke met het 2e bakkie koffie zelfsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ook voor mijzelf
Wakker tremmen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:40 schreef roos94 het volgende:
Dilemma's... kind laten slapen maar dan moet ze vanavond ook later naar bed. Of wakker maken om 9u
Nee gewoon thuis. Vader komt vandaag naar huis tot morgen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Lekker oud en nieuw gevierd met je ouders? Neem aan dat je vader ook even naar huis mocht met oud en nieuwWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hoe oud is ze Roos?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:40 schreef roos94 het volgende:
Dilemma's... kind laten slapen maar dan moet ze vanavond ook later naar bed. Of wakker maken om 9uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jotquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben jij oud en nieuw goed doorgekomen?Werewolf
Ook gezellig. Hoe is het nu met hem?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis. Vader komt vandaag naar huis tot morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig. Hoe is het nu met hem?Werewolf
Dan zou ik het gewone ritme aanhouden. Anders zit je morgen hetzelfde misschienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is fijn voor julliequote:
Ja fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfquote:
Ik ben niet echt in de stemming.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe lang moet hij nog in het ziekenhuis blijven je vader Mutske?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
met een broodje, lekker
Ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, dat dacht ik al.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe was jou avond?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, wel goed. De avond ging sneller voorbij dan ik dacht.quote:
Vannacht nog even een tijd bij buren gezeten met een drankje en een hapje. Dat was gezellig.
Jij ging lekker op tijd naar bed. Gelijk heb je.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DJMO, goedemorgen. De allerbeste wensen voor jou en Rob voor 2025! Hebben jullie een goede avond gehad?
Heel veel ABBA, begreep ik
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh DJMO, de allerbeste wensen voor jou en Rob en dat jullie samen een heel mooi, gezond en liefdevol haar mogen hebbenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
DJMO, goedemorgen. De allerbeste wensen voor 2025! Heb je een goede avond gehad?
Heel veel ABBA, begreep ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
O gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel goed. De avond ging sneller voorbij dan ik dacht.
Vannacht nog even een tijd bij buren gezeten met een drankje en een hapje. Dat was gezellig.
Jij ging lekker op tijd naar bed. Gelijk heb je.
Ja lag er op tijd in maar sliep om 3 uur nog niet. Zoveel vuurwerk en harde knallen. TV maar aangezet, maar kon er niets van horen zoveel herrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En voor jullie hetzelfde uiteraard!Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo te zien hadden jullie een hele leuke avond in de Bont Wever.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang moet hij nog in het ziekenhuis blijven je vader Mutske?Werewolf
Ja het ging hier ook best tekeer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig
Ja lag er op tijd in maar sliep om 3 uur nog niet. Zoveel vuurwerk en harde knallen. TV maar aangezet, maar kon er niets van horen zoveel herrie
Maar toch ook wel redelijk veel siervuurwerk.
En er stond nog wat in de brand op straat, een vreugdevuurtje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het was veel meer dan andere jaren. En we hebben hier van die paden achter de huizen als ze daar knalvuurwerk in gooien dan klinkt dat zo hardquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het ging hier ook best tekeer.
Maar toch ook wel redelijk veel siervuurwerk.
En er stond nog wat in de brand op straat, een vreugdevuurtje.
Ik heb niet naar b uiten gekeken ben wel in bed blijven liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk snel, begint hij al wel aan te komen en op te knappen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie hadden een vuurwerkverbodquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was veel meer dan andere jaren. En we hebben hier van die paden achter de huizen als ze daar knalvuurwerk in gooien dan klinkt dat zo hard
Ik heb niet naar b uiten gekeken ben wel in bed blijven liggen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoals ik zei: een hoop antiek daar!quote:Zal wel veel waard zijn!
Goedemorgen allemaal, en een nieuwjaarsbolk!![]()
Ja echt he, het was niet normaal, al dagen lang. Waardeloos die handhaving hierquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie hadden een vuurwerkverbod
De allebeste wensen voor jullie, ik hoop dat het een mooi rustig jaar voor je gaat worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook al het moois voor jullie Dotquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, het was niet normaal, al dagen lang. Waardeloos die handhaving hier
De allebeste wensen voor jullie, ik hoop dat het een mooi rustig jaar voor je gaat worden.
De beste wensen UN voor jullie gaat het een heel bijzonder jaar worden.quote:
Moest gisteren nog aan je denken, las dat er in jou dorp veel vuurwerk in beslag was genomen
Oh, niet gelezen.. Maar het viel mij erg mee qua vuurwerk idd.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ToTieeeeequote:Op woensdag 1 januari 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ik zei: een hoop antiek daar!Zal wel veel waard zijn!
Goedemorgen allemaal, en een nieuwjaarsbolk!![]()
De allerliefste wensen voor jou en Mini en dat je een heel mooi jaar vol liefde geluk en voor rust gaat krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook al het moois voor jullie Dot
Hee dank je!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToTieeeee![]()
De allerliefste wensen voor jou en Mini en dat je een heel mooi jaar vol liefde geluk en voor rust gaat krijgenJij ook de beste wensen he!
![]()
![]()
![]()
O echt, hier juist nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:07 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, niet gelezen.. Maar het viel mij erg mee qua vuurwerk idd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ging het met de katten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:07 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, niet gelezen.. Maar het viel mij erg mee qua vuurwerk idd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een mooi 2025 voor jou en miniquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ik zei: een hoop antiek daar!Zal wel veel waard zijn!
Goedemorgen allemaal, en een nieuwjaarsbolk!
Ik had ook wel meer dan de bedoeling was eigenlijk, kreeg er nog het een en ander bij wat we moestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zat net op de Frontpage te lezen wat er allemaal gebeurd is in het land.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
Hier was het njet normaal veel
Echt bizar
Poetin zou zich een hoedje schrikken!![]()
Ja hier ook, en ik ben dat hier helemaal niet gewend. Het is hier al 27 jaar heel rustig met vuurwerk, maar dit overtof alesquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
Hier was het njet normaal veel
Echt bizarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee had ook het idee dat mensen juist meer haddenquote:
Wel allemaal heel mooi vuurwerkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dank je ToTquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dank je!Jij ook de beste wensen he!
![]()
Heb ik wat gemist ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net op de Frontpage te lezen wat er allemaal gebeurd is in het land.
Poetin zou zich een hoedje schrikken!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doorgaans is oud en nieuw altijd rustig verlopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net op de Frontpage te lezen wat er allemaal gebeurd is in het land.
Poetin zou zich een hoedje schrikken!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De twee jongen die liepen gewoon rond of er niks aan de hand was, de oudste wel wat bang, heeft bijna de hele avond onder de deken gelegen en kwam rond half 1 beneden en lag later bij vrouwtje op schootquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb niets gezien, maar des te meer gehoord, veel geknal en op een gegeven moment zo harde knal dat ik echt schrokquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee had ook het idee dat mensen juist meer hadden
Wel allemaal heel mooi vuurwerkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja in de grote steden, waar een vuurwerkverbod gold, is het ook helemaal los gegaan.
Maar ook bizarre gevallen van vandalisme; 20 auto's in Utrecht in de hens gestoken, een politie-auto die uitgefikt is, ook een bouwkeet enz.![]()
Ah, fijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De twee jongen die liepen gewoon rond of er niks aan de hand was, de oudste wel wat bang, heeft bijna de hele avond onder de deken gelegen en kwam rond half 1 beneden en lag later bij vrouwtje op schootAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb hier ook geen sirenes gehoord of hulpdiensten gezien, dus het was goed denk ik (ik woon 200 meter van de brandweerkazerne af)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb niet het idee dat het ( op Groningen na erger is dan andere jaren)quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Korte inventarisatie van de nieuwjaarsnacht
Moet zeggen dat hier al jaren alles heel blijft
Terwijl toen ik jong was er van alles werd geslooptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was jij de slopertquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het ( op Groningen na erger is dan andere jaren)
Moet zeggen dat hier al jaren alles heel blijft
Terwijl toen ik jong was er van alles werd gesloopt
Het is gelukkig allemaal weer voorbij. Rust.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier viel het enorm mee. In de straat zaten alleen mijn naaste buren wat klein, goedkoop vuurwerk af te steken eerder in de avond.
Met de jaarwisseling werd aan het begin van de straat wat zwaarder spul afgestoken en van achter de huizen daar kwam ook mooi spul omhoog.
Op de markt ging het blijkbaar wel los, maar dat zag je alleen aan wat flauwe lichtflitsen boven de huizen. Het was buiten wel aardig te horen, maar binnen viel het enorm mee.![]()
Ja, zo zou je het wel kunnen lezen inderdaadquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee ik nietquote:![]()
Maar was standaard dat je dan het dorp op reed op 1 januari
en alle abri’s opgeblazen waren etc
Tegenwoordig zijn zelfs de grassprieten nog heel
Ik wilde de FP lezen en ik zag een weerbericht, en een mooi dankwoord van Sir Danny himself, dat vind ik tof
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het wel kunnen lezen inderdaad![]()
ja zo las ik het ook, Greys de slopert
Ik vind het op zich wel geinig en Mini-ToT was gisteren helemaal blij toen hij onderweg van alles zag, maar idd rust is ook wel zo fijn!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is gelukkig allemaal weer voorbij. Rust.![]()
![]()
Had je Mini-ToT nog wakker gemaakt voor het 12 uur moment?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:13 schreef ToT het volgende:
Hier viel het enorm mee. In de straat zaten alleen mijn naaste buren wat klein, goedkoop vuurwerk af te steken eerder in de avond.
Met de jaarwisseling werd aan het begin van de straat wat zwaarder spul afgestoken en van achter de huizen daar kwam ook mooi spul omhoog.
Op de markt ging het blijkbaar wel los, maar dat zag je alleen aan wat flauwe lichtflitsen boven de huizen. Het was buiten wel aardig te horen, maar binnen viel het enorm mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
op 1 april nog welquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik niet![]()
Maar was standaard dat je dan het dorp op reed op 1 april en alle abri’s opgeblazen waren etc
Tegenwoordig zijn zelfs de grassprieten nog heel
april?
* gebrokenglas kijkt bezorgd naar greys en checkt de wijnglazen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is dat je niet drinkt, anders zou ik denken dat je te diep in je glaasje had gekekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee waarom er april staat
"Hoeveel vingers steek ik op?"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb 2 glaasjes prosecco gehadquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat je niet drinkt, anders zou ik denken dat je te diep in je glaasje had gekeken
Om 12 uur ik denk niet dat die het probleem zijn
Hier ook zowaar een alcoholvrij oud en nieuw gehad, de eerste in ik denk wel 20 jaar en beviel goed. Paar 0.0 speciaalbiertjes en gaan
Ik heb alleen mijn lenzen nog niet in
( wel mijn bril op, maar daardoor zie ik dichtbij minder goed )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ALs je nooit drinkt dan weet je nooit hoe het uit paktquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb 2 glaasjes prosecco gehad
Om 12 uur ik denk niet dat die het probleem zijnzo zie je maar weer je zit er 3 maanden naast
Wat goed. Hoe is het met je vrouw gegaan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:16 schreef _UserName_ het volgende:
Hier ook zowaar een alcoholvrij oud en nieuw gehad, de eerste in ik denk wel 20 jaar en beviel goed. Paar 0.0 speciaalbiertjes en gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een bocht was dat zegquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je nooit drinkt dan weet je nooit hoe het uit paktzo zie je maar weer je zit er 3 maanden naast
![]()
Brrr
En was ook nog eens dure ook![]()
Neuh, lekker laten maffen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je Mini-ToT nog wakker gemaakt voor het 12 uur moment?
En zo veel was er toch niet te zien.![]()
Moet je de vieze nasmaak even wegspoelen met een lekker kopje koffie van mij?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een bocht was dat zeg![]()
Brrr
En was ook nog eens dure ook![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb al een bakje opquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je de vieze nasmaak even wegspoelen met een lekker kopje koffie van mij?
Maar die 2de gaat er wel in ja
Ook wel goed, moe vooral. Gister nog echo gehad en hartfilmpje van de kleine, nu 2-3x per week naar het ziekenhuis daarvoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat goed. Hoe is het met je vrouw gegaan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* gebrokenglas schenkt koffie in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wauw, dat is veel en ook belastendquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook wel goed, moe vooral. Gister nog echo gehad en hartfilmpje van de kleine, nu 2-3x per week naar het ziekenhuis daarvoor
Was de kleine wel gegroeid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker thnxquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie in
[ afbeelding ]
Ziekenhuis is niet heel ver, dat scheelt. De kleine is wel gegroeid maar of de 40 weken haalbaar zijn is onzekerquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is veel en ook belastend
Was de kleine wel gegroeid?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh nee, daar kan ik niet tegenop.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van jou is een liefdevol bakkie, van ToT een keihardequote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh nee, daar kan ik niet tegenop.
Dat is wel spannend. Voor welke datum is ze uitgerekend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ziekenhuis is niet heel ver, dat scheelt. De kleine is wel gegroeid maar of de 40 weken haalbaar zijn is onzekerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
voor 31 december.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel spannend. Voor welke datum is ze uitgerekend?
O, dan heb je nog evenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:24 schreef _UserName_ het volgende:
maar op 23 maart zou ze moeten komenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van jou is een liefdevol bakkie, van ToT een keiharde
Dit is pas een keiharde bak koffie.![]()
![]()
@DJMO bakkiequote:Op woensdag 1 januari 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een keiharde bak koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIj nog een leuke avond gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag/begin van de avond gespendeerd met Mini-ToT en zijn mama. Naar ons favoriete restaurant geweest.quote:
Toen ik weer thuis kwam met MiniToT zaten de de buren wat klein vuurwerk af te steken voor hun zoontje en hebben we daar even naar staan kijken.
Daarna hier de hele tijd zitten bolken terwijl Mini-ToT nog wat tv zat te kijken en wat zat te eten (in het restaurant heeft hij nauwelijks gegeten), en om middernacht ff wat met de buren staan kletsen.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
O wat leuk voor mini dat je samen met zijn moeder en hem uit eten bent geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Middag/begin van de avond gespendeerd met Mini-ToT en zijn mama. Naar ons favoriete restaurant geweest.
Toen ik weer thuis kwam met MiniToT zaten de de buren wat klein vuurwerk af te steken voor hun zoontje en hebben we daar even naar staan kijken.
Daarna hier de hele tijd zitten bolken terwijl Mini-ToT nog wat tv zat te kijken en wat zat te eten (in het restaurant heeft hij nauwelijks gegeten), en om middernacht ff wat met de buren staan kletsen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet geloof ik nog iemand feliciteren
Het is @JustinK die ook de laatste maand de rest wist te fileren
Met onmiskenbare bolk de eerste weken
Heeft hij de rest doen verbleken
En zelfs een sneertje hier en daar
Maakte Justin vakkundig onklaar
Lieve Justin blijf zoals je bent
Je bent namelijk een lieve fijne vent
Ja was gezellig!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk voor mini dat je samen met zijn moeder en hem uit eten bent geweestEn lekker eten!
En hij was me echt de clown aan het uithangen zeg!![]()
![]()
Dat is zeer zeker waarquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
Het is @:JustinK die ook de laatste maand de rest wist te fileren
En zelfs een sneetje hier en daar
Je bent namelijk een lieve fijne vent
Hij bolkte alles en iedereen door elkaar
Hij is altijd vrolijk en nooit een sneer.
Hij bleef wat dat betreft altijd een echt heerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar
Hij bleef wat dat betreft altijd een echt heer
Echt mooi, zeker voor miniquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was gezellig!En lekker eten!
En hij was me echt de clown aan het uithangen zeg!
Ik hoop dat jullie zo met elkaar om kunnen blijven gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt mooi, zeker voor mini
Ik hoop dat jullie zo met elkaar om kunnen blijven gaan![]()
![]()
Die gaan we van het jaar vast nog wel zienquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
De zon zou best eens mogen gaan schijnen
Eerst maar eens sneeuwquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaan we van het jaar vast nog wel zien![]()
En vorst voor de schaats liefhebbersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
Het is @:JustinK die ook de laatste maand de rest wist te fileren
En zelfs een sneertje hier en daar
Je bent namelijk een lieve fijne ventJullie bolken dat is me een eerquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar
Hij bleef wat dat betreft altijd een echt heer
En nee ook dit is echt geen sneer
Wat zijn jullie me toch een fijn stel mensen
En bij deze ook nog de beste wensen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lieve woorden weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Jullie bolken dat is me een eer
![]()
![]()
Dat is Justin keer op keer
Jij bent ook een heel fijn mens
Daarom van mij een hele liefde volle wens
quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een lieve woorden weer
Dat is Justin keer op keer
Jij bent ook een heel fijn mens
Daarom van mij een hele liefde volle wens![]()
![]()
Jussiequote:Op woensdag 1 januari 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Jullie bolken dat is me een eer
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit puppenkind ligt er nog inquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben al even uit bed
Puppenkind enzo![]()
![]()
Ik hebgeen puppenkind maar was er ook al vroeg uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben al even uit bed
Puppenkind enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dit geen neukuhhh wordtquote:
Dat je voor alles ook een filmpje weet te vindenquote:
Voordeel van ADHD!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je voor alles ook een filmpje weet te vinden![]()
![]()
Maar dit soort nummers kijk/luister je als je ADHD hebt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis naar goed de GG er niet isquote:
Nee, dit schiet me gewoon gelijk te binnen vanuit mijn jeugd bij dit soort onderwerpen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit soort nummers kijk/luister je als je ADHD hebt?![]()
![]()
Een droge of een nattequote:
O het zit allemaal in je eigen harde schijfquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dit schiet me gewoon gelijk te binnen vanuit mijn jeugd bij dit soort onderwerpen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 01-01-2025 10:12:13 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke harde sneer?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het zit allemaal in je eigen harde sneer![]()
![]()
Dat is lekker een warme zachtequote:knuffelbaar scheetje
Goed. Tijd voor een Justin Bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Harde schijf bedoelde ik oepsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kopje thee dan maar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie ToT nooit sneren. Ik ga mijn laptop aan slingeren. Beter.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ToT is een schatjequote:Op woensdag 1 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie ToT nooit sneren. Ik ga mijn laptop aan slingeren. Beter.![]()
![]()
Ware woordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik hoor m vaak ratelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww!
Ja de harde schijf in m'n hoofd, ja!![]()
![]()
Nogmaals sorry.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww!
Ja de harde schijf in m'n hoofd, ja!
Ja, die harde schijf is al 50 jaar oud hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja oudje hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die harde schijf is al 50 jaar oud hè![]()
![]()
And filled to capacityquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel bad sectors en lost clusters wel inmiddels!quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die harde schijf is al 50 jaar oud hè![]()
![]()
ToT:\> CHKDSK ToT: /FIXBADCLUSTERSquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel bad sectors en lost clusters wel inmiddels!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ff opnieuw formatterenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel bad sectors en lost clusters wel inmiddels!![]()
![]()
IK moet leren als ik op mobiel zit goed uit te kijken, maar volgens mij veranderd die de woorden onderweg of zoquote:
C:\> DEFRAG ToT:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
format c: /u /rquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT:\> CHKDSK ToT: /FIXBADCLUSTERS![]()
Norton Disk Doctor to the rescueAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hopelijk is je printer iets minder oudquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Gelukkig wil Mini-ToT weer dat ik een kleurpalat ga uitprinten!![]()
![]()
Dat is nog een dot matrix printer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk is je printer iets minder oud![]()
Als hij iets uitprintte voor Mini-ToT op het feest konden we elkaar een paar minuten niet verstaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met van dat kettingpapier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sorry hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:40 schreef ToT het volgende:
Ja het is de vraag wie er deze maand weer gaat winnen!![]()
![]()
ZO ff slagroom geklopt, krijg zo onverwachts bezoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh gezelliquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
ZO ff slagroom geklopt, krijg zo onverwachts bezoek![]()
![]()
Dan mag hij wel wat vroeger opstaan of in de nacht gaan bolkenquote:
Een Belg?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
ZO ff slagroom geklopt, krijg zo onverwachts bezoek![]()
![]()
Das een letter teveelquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bolken we gewoon met een verbod!![]()
![]()
Ja altijd wel leuk bezoek. Had alleen na het douchen een pyama aangetrokken, wilde een luis pyama dag houdenquote:nou mislukt dus
Helaasquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja altijd wel leuk bezoek. Had alleen na het douchen een pyama aangetrokken, wilde een luis pyama dag houdennou mislukt dus
![]()
![]()
Drink nog wat azijn en ga een ander spel spelen als je hier niet mee om kunt gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je dus geen punten pakken.Mooi systeem @:SwjF.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: