Mooi man, vuurwerkquote:
Niet veilig thuis Top 2000 luisteren en FOK!enquote:
Kom eens snel van die weg af dan, levensgevaarlijk!quote:
ook aan het kijken of je de walk of life kan inhalen?quote:
Noorderlicht dus afgelast i.v.m. slecht weer, net zoals een aantal vuurwerkshows hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:23 schreef Evenstar het volgende:
Is er eindelijk weer noorderlicht te zien, begint het te sneeuwen![]()
Dat was een leuke vervanging voor vuurwerk geweest
Deze moet even op gang komen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier dus helemaal niks mee
nee das pas vanaf 18... nu nog jongenquote:
Fijne avondquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik ga helaas na deze afsluiten. Ik ben blij dat ik nog een staartje van de gezelligheid hier mee heb kunnen pakken. Dank jullie wel allemaal
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik ga helaas na deze afsluiten. Ik ben blij dat ik nog een staartje van de gezelligheid hier mee heb kunnen pakken. Dank jullie wel allemaal
Tjuus enjoy en al het goede voor het aankomende jaar enzoquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
Goede jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |