Lekker tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag K.Odacht even uurtje in bed luisteren, weg was ik.
Felscherinow.quote:
5.21 de maxquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben jullie zo even 8.42 de tijd? Wel een rattenstreek dat dat gewoon een uur vroeger is.
Film paar keer in de klas vertoont (in delen) maar nooit het einde gezien.quote:
Nee sorry, Time is al geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben jullie zo even 8.42 de tijd? Wel een rattenstreek dat dat gewoon een uur vroeger is.
Als Kiwanuka mag openen met 5 minuten AH promotie, mag Prince eindigen met 5 minuten harken.quote:
Hier ook zoietsquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Film paar keer in de klas vertoont (in delen) maar nooit het einde gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:28 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik ga afsluiten, want ik houd me er toch niet aan en kom tussen de bedrijven door af en toe wel wat posten, maar ben vanaf nu wel minder aanwezig. De top 2000 is wat ons allen bind. We zijn verbonden in de gekte van flauwe grappen, reeds besproken feitjes, iconische gifjes en underrated muzakjes van artiesten die er wel erg Phil in staan. Al met al speelt Brian wel erg vaak May, John Deacon en natuurlijk was Roger Taylor, maar iets fatsoenlijks met de naam Freddy Mercury is ons nog altijd niet gelukt. Strak luidt de gong en walsen we het nieuwe jaar in. Moeten we weer focking lang wachten voor weer een week onzin, flauwe grappen, serieuze gesprekken en het roemen en afbreken van alles wat er wel (te hoog) en niet (Nederland is een smakeloos land) in staat.
De grootvorst begeleid ons ook volgend jaar weer en ondanks alles genieten we nog steeds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel liefs van mij stelletje tuig.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou ook al het goede enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ga niet zeggen dat ik ga afsluiten, want ik houd me er toch niet aan en kom tussen de bedrijven door af en toe wel wat posten, maar ben vanaf nu wel minder aanwezig. De top 2000 is wat ons allen bind. We zijn verbonden in de gekte van flauwe grappen, reeds besproken feitjes, iconische gifjes en underrated muzakjes van artiesten die er wel erg Phil in staan. Al met al speelt Brian wel erg vaak May, John Deacon en natuurlijk was Roger Taylor, maar iets fatsoenlijks met de naam Freddy Mercury is ons nog altijd niet gelukt. Strak luidt de gong en walsen we het nieuwe jaar in. Moeten we weer focking lang wachten voor weer een week onzin, flauwe grappen, serieuze gesprekken en het roemen en afbreken van alles wat er wel (te hoog) en niet (Nederland is een smakeloos land) in staat.
De grootvorst begeleid ons ook volgend jaar weer en ondanks alles genieten we nog steeds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit me bij alles aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne jaarwisseling alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Child in Time staat toch op 1, voor mij wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |