Dat is wel triest. Hoe kan je dat doen ...quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef houdjemond het volgende:
Lang verhaal kort; mijn beste vriend wou dit op zijn uitvaart,zelfmoord als dat wat toevoegt,heeft zijn moeder stokje voor gestoken. Gore hoer.
Nouja daarom dus.
omdat er mensen op He joh Jip hebben gestemd ipv dezequote:
Niet genoeg op gestemdquote:
wat met kanjerpunten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iets met kanjerpunten. Doe het niet.
Omdat er veel betere liedjes zijn. O.a. van Metallica zelf.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef houdjemond het volgende:
Lang verhaal kort; mijn beste vriend wou dit op zijn uitvaart,zelfmoord als dat wat toevoegt,heeft zijn moeder stokje voor gestoken. Gore hoer.
Nouja daarom dus.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:49 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben bij de oudelui op bezoek. Vullen allebei wel nog altijd trouw een lijstje in, wat beter bij de Evergreen past. Hebben dit deel van de lijst ook al jaren niet meer gehoord. Allebei stomverbaasd 😂
Snap je, we zaten er allemaal op te wachten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. als het ZIJN wens was.....
Sommige mensen vragen zich dat ook bij Coldplay af.quote:
Een paar wel. De laatste keer dat zij de top 100 hebben gehoord was in 2002 of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ondertussen staan al hun nummers er helemaal niet meer in?
Misschien zijn er wel mensen die op beide hebben gestemdquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er mensen op He joh Jip hebben gestemd ipv deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |