Ik denk dat mijn ratten na vanavond doof zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:47 schreef houdjemond het volgende:
Stemplaat.
Ik ben even huilen en kijken hoe hard mijn tv kan![]()
Drie is ook wat overdreven, niet?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaasch, maar zijn vier rondesHad nog 1 cijfer nodig voor drie auto's
Wijnen wijnenquote:
DOE.. HET.. NIET..!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
twijfel om me aan te melden voor de postcodeloterij en meteen 2 januari weer de opzegging door te geven
Vorig jaar met Morad was toch fijner.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik besef me nu pas dat van Inkel het jaar afsluit.![]()
Dan horen ze ook geen dingen meer die ze kunnen verlinken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ratten na vanavond doof zijn.
Ik heb verdriedubbelaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie is ook wat overdreven, niet?
Helaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef mario390 het volgende:
Telegraph Road gaa ik missen, komt te laat
Iets met kanjerpunten. Doe het niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
twijfel om me aan te melden voor de postcodeloterij en meteen 2 januari weer de opzegging door te geven
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb verdriedubbelaardus win 3x de prijs
dus 3x0
ik ben heb nog geen knoop doorgehaktquote:
Ja. als het ZIJN wens was.....quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef houdjemond het volgende:
Lang verhaal kort; mijn beste vriend wou dit op zijn uitvaart,zelfmoord als dat wat toevoegt,heeft zijn moeder stokje voor gestoken. Gore hoer.
Nouja daarom dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |