Zal m later eens lezenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:37 schreef Isorden het volgende:
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
waarop mijn vrouw staat met een baard
in shoarmatent van Mohammed.
Mijn zoontje op gestolen fiets
die was gratis en voor niets.
Goedkope slotje op gezet.
Deze dorp ik weet nog hoe het was.
Wij hadden huis met stroom gas.
Mijn vrouw was hele dag aan het breien.
Een trui van echte schapenwol.
Wij dronken bier met alcohol.
En ik zeg schat ik wil graag vrijen.
Ik was heel blij dat ik hier heen kon komen.
Naar deze mooie koude land.
Maar ik had echt nooit kunnen dromen.
Dat dit zou lopen uit de hand. Ik ging toen werken in fabriek.
Maar die machine was antiek.
Ik zei hey baas kom eens kijken.
Moet jij zien die machine.
Moet jij beter nieuwe kopen misschien.
Maar baas zeg jij moet niet zeiken.
Ik zeg machine is echt gevaar.
Straks zegt hij boem en lig ik daar.
Dan kan jij bellen ziekenwagen.
Ja dan zit ik in ziektewet.
En lig ik heel de dag in bed.
En moet ik vrouw van alles vragen.
Dat dit zou lopen uit de hand.
Nu is voorbij die mooie tijd.
Mijn vrouw is nu uitgebreid.
Die wol en stokjes nu in de kast.
Die hele dag die kijkt tv.
Heel de familie die kijkt mee.
En dan echt erg enthousiast.
Ja, ik verlang weer naar die tijd.
Dat vrouw die eten weer bereid.
En gaat breien en gaat vrijen.
Maar ja, die heeft een woord geleerd.
En dat is geëmancipeerd.
Ik denk ga rijen naar Turkije.
Dat dit zou lopen uit de hand.
Het is stiekem ook wel fijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:37 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer ben ik echt veel meer gaan waarderen over de jaren.
Ik word een oude lul, of zo.
Beter gewoon luisteren.quote:
Omroep Max/oldschool CDA-sferen in de overtreffende trap.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit vind ik iets te veel Vroeger was alles beter....
Die staat nog hoger uiteraardquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is dit niet Oh Louis van Jeroen vd Boom?
niet te hachelen ja. Alsof je op een tak aan t kauwen bentquote:
Die bestaanquote:
Nu kost dat 5,99!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze kochten zoethout voor een cent!
Toch wel beter in het Nederlands wat mij betreft. Het lied ‘loopt’ beter dan in het Franse origineel.quote:
Dit verdwijnt bij mij ook altijd in een zwart gat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, ik vergeet ieder jaar weer dat dit zo hoog staat
De post die je wist die ging komenquote:
Ja, dit gaat over het wijnhuisquote:
Nee, dat was La Montagnequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is dit niet Oh Louis van Jeroen vd Boom?
Was ze met iemand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben je ook eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
niet te hachelen ja. Alsof je op een tak aan t kauwen bent
Lief!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die bestaan
Onlangs mijn 120 lp's wegegeven aan iemand die mij na staat, en nog platen afspeelt.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef alopio het volgende:
Nou als ze een 30cm fokker had gehad was ze niet meer naar black gegaan hoor
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je nog iets tegen der gezegd
Compleet verneukt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef Redefine het volgende:
Jutta Leerdam zal hier toen ze jong was zeker vaak naar hebben gekeken.
Toen pas?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog die trieste tijd dat de HELE wereld haar belachelijk maakte met haar gezuip en gebruik. Tot en met de redactie van Wie Ben Ik (toen in revival op SBS 6). Was triest.
En toen was ze ineens dood. En toen vonden ze haar zo geweldig. Toen zag ik wel hoe hufterig die keiharde mediawereld was.
Op naar de oude topics om de FOK!kers die hieraan schuldig waren aan de schandpaal te nagelen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog die trieste tijd dat de HELE wereld haar belachelijk maakte met haar gezuip en gebruik. Tot en met de redactie van Wie Ben Ik (toen in revival op SBS 6). Was triest.
En toen was ze ineens dood. En toen vonden ze haar zo geweldig. Toen zag ik wel hoe hufterig die keiharde mediawereld was.
deel t uit ana daklozenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
Lol, in Wijk aan Zee hadden ze al 800 liter snert klaar staan voor morgen. En nu gaat de Nieuwjaarsduik niet door
Niks nieuws, zolang ze maar sensatie kunnen makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stiekem hardop gelachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
Lol, in Wijk aan Zee hadden ze al 800 liter snert klaar staan voor morgen. En nu gaat de Nieuwjaarsduik niet door
Niet voor het eerst ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Of iemand die haar vader bij d'r weg hieldquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze was gewoon echt goed. Maar ze had godverdomme betere begeleiding om haar heen moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |