Compleet verneukt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef Redefine het volgende:
Jutta Leerdam zal hier toen ze jong was zeker vaak naar hebben gekeken.
Toen pas?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog die trieste tijd dat de HELE wereld haar belachelijk maakte met haar gezuip en gebruik. Tot en met de redactie van Wie Ben Ik (toen in revival op SBS 6). Was triest.
En toen was ze ineens dood. En toen vonden ze haar zo geweldig. Toen zag ik wel hoe hufterig die keiharde mediawereld was.
Op naar de oude topics om de FOK!kers die hieraan schuldig waren aan de schandpaal te nagelen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog die trieste tijd dat de HELE wereld haar belachelijk maakte met haar gezuip en gebruik. Tot en met de redactie van Wie Ben Ik (toen in revival op SBS 6). Was triest.
En toen was ze ineens dood. En toen vonden ze haar zo geweldig. Toen zag ik wel hoe hufterig die keiharde mediawereld was.
deel t uit ana daklozenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
Lol, in Wijk aan Zee hadden ze al 800 liter snert klaar staan voor morgen. En nu gaat de Nieuwjaarsduik niet door
Niks nieuws, zolang ze maar sensatie kunnen makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stiekem hardop gelachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
Lol, in Wijk aan Zee hadden ze al 800 liter snert klaar staan voor morgen. En nu gaat de Nieuwjaarsduik niet door
Niet voor het eerst ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |