Wij stonden op de basisschool in 2000 voor de verjaardag van een van onze leraren Slipknot te playbacken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Korn is me zelf een beetje ontgaan, was nog iets te jong denk ik. Ik heb destijds bands Papa Roach, Paramore, Avenged Sevenfold, Bullet For my Valentine zitten luisteren![]()
De tijd verandert, laten we maar zeggen
Nog een Bankzitter.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Fleetwood Mac weet ik helaas al, dus hopelijk is er nog een andere verrassing
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:07 schreef houdjemond het volgende:
Moet ik hiermee wakker worden ja? MUTE![]()
![]()
![]()
Dat duurt niet lang meer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Die gekke Ingeborg met dat rare plukje haar.
Komt Door De Wind ook nog?
Niet eens een blauwe vogel en een stuntkabouter met een radiohoofd die meedansen inderdaad.quote:
Je hebt nooit ouders gehad?quote:
Bohemian Rhapsody komt misschien nog welquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Fleetwood Mac weet ik helaas al, dus hopelijk is er nog een andere verrassing
Oh ja Slipknot was daar ook wel een van, hoewel ik daar op een paar nummers na wat minder van was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij stonden op de basisschool in 2000 voor de verjaardag van een van onze leraren Slipknot te playbacken.
![]()
![]()
Voor die schoolmeester-articulatie moet ik maar net in de stemming zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:07 schreef houdjemond het volgende:
Moet ik hiermee wakker worden ja? MUTE![]()
![]()
![]()
Is altijd heel vervelend met beesten ja, nog een reden dat ik een hekel heb aan vuurwerk. Onze katten lagen ook altijd weer onder bed verstoptquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef Arizona het volgende:
Onze oudste kat vlucht altijd naar de kelder, heel zielig. De jongste heeft dit jaar zijn eerste oud&nieuw, ben benieuwd hoe het met hem gaat.
Momenteel wordt er steeds wat meer geknald, maar ze liggen allebei nog lekker te slapen.
Veel mensen met papa's hebben hier op gestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |