Bij mij al een aantal dagen.quote:
Ik gun de dieren vooral een nat en winderig oud en nieuw. Nooit iets gehad met eigen vuurwerk afsteken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maakt het nog uit?
Ze kunnen toch geen klok kijken zo te horen.
Nee hoor, hij staat niet meer in de top 10quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:55 schreef Tussle266 het volgende:
Die Bono staat toch maar mooi in hetzelfde rijtje als Danny Vera tegenwoordig.
Nou, ik heb als eend natuurlijk een kurkentrekkerpenis dus die is wel 60cm!quote:
Straks nog 3x Metallica, mag iemand anders daar weer over zeiken. To each their own.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:54 schreef Evenstar het volgende:
Queen, U2, Coldplay, Queen, U2, verdwaalde Beatles, Coldplay, Queen, happy new year
Ja, af en toe wat, maar het lijkt wel middernacht nu.quote:
Oh ja, las dat een keer ja. Best wel gruwelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik heb als eend natuurlijk een kurkentrekkerpenis dus die is wel 60cm!
Het betere werk staat idd op de eerste paar albums, allen uit de ‘70’squote:Op dinsdag 31 december 2024 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, Now I'm Here en Brighton Rock worden node gemist.
Ook nog een oudejaarsconference!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks nog 3x Metallica, mag iemand anders daar weer over zeiken. To each their own.
Ik zet de hondjes en de poes gelijk buiten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gun de dieren vooral een nat en winderig oud en nieuw. Nooit iets gehad met eigen vuurwerk afsteken.
Ook al zoiets om lekker over te zeiken jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog een oudejaarsconference!
Wel de beste 2 van de 3 van Metallicaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks nog 3x Metallica, mag iemand anders daar weer over zeiken. To each their own.
Dat is een terechte vraag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat Inhaler niet in de Top 2000?
Dat jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:57 schreef Isorden het volgende:
De laatste keer dat ik ook maar 1 euro aan vuurwerk heb uitgegeven was ik een jaar of 15 geloof ik.
Toen kwam ik tot de conclusie dat de hele dag blauwbekken om al je 1200 astronauten erdoor te jagen nogal zinloos was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet netjes op je beurt wachten, op het hele uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat Inhaler niet in de Top 2000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |