De avond is nog jong.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog geen druppel alc op vandaag. IK word oud
quote:@MrLeast5000
6 maanden geleden
The beard has to be Michael Smiths best desicion ever
Goede tandjes ook van Prijs.quote:@zekeedwards7904
6 maanden geleden
Smith looks like someone drew a face on a balloon
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:00 schreef wimderon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
[..]
Goede tandjes ook van Prijs.
Zes miljard achthonderd twaalf miljoen setjes geleden..quote:
Ik snap er niks van. Wat is de bedoeling? Nog meer KLB- en VBL-achtig uitschot aantrekken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
ChipsZak. in FB / FOK op Instagram
vlaggetjesvolk incoming
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat er iets is afgesproken. Het is vrij absurd dat hij hier nog niet over is begonnen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vincent is zo'n beetje dagelijks bezig over de PDC in de podcast, maar op tv niet
Was al flink aan het juichen in NWS. Werd toch weggemod.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
14 jarige ‘Rotterdammer’ overleden door illegaal vuurwerk @:zipportal
Ze lezen toch mee, dat weet iedereen. Anders had Zjak al twintig keer zo vaak stalen ballen awards geroepen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets is afgesproken. Het is vrij absurd dat hij hier nog niet over is begonnen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
ChipsZak. in FB / FOK op Instagram
vlaggetjesvolk incoming
Bijzonder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, net vast even pa en ma gebeld. Om 12 uur is toch de hele klotezooi overbelast.quote:
Negen OOOH die zat er maar net in! Dubbel 8 BINNENKANT dubbel vier dan JAAAAAAAquote:
Jullie ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef BufordTJustice het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2025!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |