SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
Lekker man. Zijn de hoeren nog open?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hamstermolen is afgelopen. Me-time![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker man. Zijn de hoeren nog open?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bijna vol al die bingo. En tenzij die gemankeerde zuiderbuurtjes in de studio komen zitten (as if) gaat het vakje Belgenruzie gewoon rood blijven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Jammer dat De Decker nog benadrukte dat hij vdBergh dolgraag mag, anders hadden we die wel kunnen aftikken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna vol al die bingo. En tenzij die gemankeerde zuiderbuurtjes in de studio komen zitten (as if) gaat het vakje Belgenruzie gewoon rood blijven.
Makkelijk eerste![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker man. Zijn de hoeren nog open?Kinky.nlGodenquote:Hallo allemaal. Een van de lekkerste ervaringen van mijn leven. Wat ben je toch heerlijk schoonheid. Bij binnenkomst moest ik meteen op mijn knie en haar voeten en tenen aflikken10 min gedaan. Daarna ruim 45 min heeft zij FaceSitting bij Mij gedaan omg ik voel haar pik, ballen en zachte Anus nog steeds in mijn mond op mijn neus voorhoofd wangen overal. Heerlijk ben je schoonheid. Vervolgens ong 15 min heeft ze me goed doorgeneukt hard en diep. Ik ben snel weer bij je schoonheidm dikke kus op je heerlijke Ballen XxCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ach Williequote:Willie de Groot (39) uit Dedemsvaart houdt naar eigen zeggen wel van een lolletje. En een lulletje, bleek deze zomer, toen hij een 2,5 meter hoge betonnen penis van 350 kilo in zijn voortuin plantte. Die hij vervolgens ook weer weg moest halen. „Ik denk dat ik niets had gehoord als er een dolfijn had gestaan.”U MAD?![]()
Jaaaaaaaaaaaa dat was mijn vakjequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
U MAD?![]()
Hang die fotolijstjes eens rechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Graag nog wat vingertjes minderLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat is dat boven de tv? Webcam voor Chaturbate? @Poepz0rquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Graag nog wat vingertjes minder![]()
Even google mapsen: huizen met tennisbanen genot.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:zipportal shelletje voor jeU MAD?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:zipportal shelletje voor je![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het verdict van de laatste 16.
Luke Littler 103,14
Michael van Gerwen 101,98
Peter Wright 100,93
Luke Humphries 99,23
Ryan Joyce 97,73
Callan Rydz 97,38
Stephen Bunting 96,78
Nathan Aspinall 94,28
Robert Owen 94,07
Gerwyn Price 92,28
Jeffrey de Graaf 91,94
Jonny Clayton 91,73
Chris Dobey 91,59
Luke Woodhouse 90,61
Kevin Doets 88,17
Ricardo Pietreczko 78,46quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe is dit vergeleken met vorig jaar?quote:Op zondag 31 december 2023 10:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Luke Littler 105,01
Michael Smith 102,47
Chris Dobey 102,43
Michael van Gerwen 99,8
Raymond van Barneveld 99,61
Luke Humphries 99,23
Dave Chisnall 98,98
Joe Cullen 98,66
Rob Cross 98,41
Stephen Bunting 94,84
Brendan Dolan 94,01
Gary Anderson 93,38
Scott Williams 92,96
Damon Heta 92,5
Daryl Gurney 91,03
Jonny Clayton 90,89![]()
Fles wijn opgezopen bij de gourmet, heb 'm nu al zitten, ik word oud.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Gewoon nog een fles dan komt het wel weer goed!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Fles wijn opgezopen bij de gourmet, heb 'm nu al zitten, ik word oud.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |