Het is kitsch en beetje tegen het irritante aan qua stemgeluid, constant op het randje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit een schreeuwplaat noemen vind ik wel wonderlijk. Dat je het kitsch vindt of over the top, dat kan allemaal prima.
yesss dat klinktquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even al het ongeluk eruit werken voor het nieuwe jaar vol geluk?
Wilde Gans?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nils Holgersson was met een gans idd
Dat moet je even aan Maarten vragenquote:
quote:
quote:
Hij wilde een gans, jaquote:
Innuendo komt nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben nu de beste nummers van Queen wel gehad.
SMS wel even STEENquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Maarten vragen
De real mvp’s weten dat de beste nummers uit het oeuvre van Queen niet de nummers zijn die in de Top 2000 staanquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kom er langzaamaan achter dat ik eigenlijk vrij weinig met Queen heb. Sommige nummers raken me heel erg, maar het gros hoeft van mij niet zo per se.
Wel een van de betere. Ik ben wel iets op het spoor, op 1 na zijn die goeie nummers van U2 allemaal van voor 1985.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |