Helaas, hij leest niet meequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
RUUD Je gaat dadelijk NIET het cafe mee laten schreeuwen.
LEES JE MEE
Die vooral live veel beter is en waarvan ze dus de studioversie gaan draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was love of my life even vergeten.
Gelukkig is het jaar bijna voorbijquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Koen66 het volgende:
vandaag is zo'n dag dat er vanalles fout gaat, begon met die barst in m'n autoruit, vervolgens ging het op werk matig en nu heb ik het idee dat de oliebollenmix die ik gebruikt heb niet meer helemaal 100% is
Hij las niet mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
RUUD Je gaat dadelijk NIET het cafe mee laten schreeuwen.
LEES JE MEE
Dat wordt geen koelkast voor jouquote:
inderdaad, zou het een teken zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig is het jaar bijna voorbij
Pak een rummetje en laat al het andere liggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Koen66 het volgende:
vandaag is zo'n dag dat er vanalles fout gaat, begon met die barst in m'n autoruit, vervolgens ging het op werk matig en nu heb ik het idee dat de oliebollenmix die ik gebruikt heb niet meer helemaal 100% is
Bek houwequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
Automatische suggesties op mijn telefoon snapt het wel als ik begin met 'Bek'
Ik denk van welquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, zou het een teken zijn?
Ruud is typisch iemand die precies het tegenovergestelde doet dan wat er gevraagd wordt.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Koen66 het volgende:
Nils Holgersson was met een gans iddquote:
En bef me?quote:
Die met die gong aan het einde is niet slecht hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben nu de beste nummers van Queen wel gehad.
ok jammer. was een serieuze vraag hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsja, ik ga niet eens moeite doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |