Dat bedoel ik met niet haalbaarquote:
Ik zie dat verbod er wel komen, ze hebben in de afgelopen jaren toch ook klasse of apart vuurwerk verboden.quote:Op maandag 22 december 2025 12:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met niet haalbaar
Een van de voorwaarden is dat er effectief handhavingplan moet zijn
Daarnaast willen ze buurt verenigingen instellen voor shows. Wie gaat dat vuurwerk afsteken dan? Daar moet je een pyrotechnische diploma voor hebben van 5000 euro.
En waar gaat dat vuurwerk vandaan komen dan als alles verboden is
Dus met andere woorden: ik zie dat hele verbod niet komen
Joh zelfs t nationale vuurwerk is maar net aan gered dit jaar. Geen buurtvereniging gaat zich wagen hieraan haha. Gemeentes bouwen ook alles af of je krijgt suffe licht shows met wat b-artiesten.quote:Op maandag 22 december 2025 12:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met niet haalbaar
Een van de voorwaarden is dat er effectief handhavingplan moet zijn
Daarnaast willen ze buurt verenigingen instellen voor shows. Wie gaat dat vuurwerk afsteken dan? Daar moet je een pyrotechnische diploma voor hebben van 5000 euro.
En waar gaat dat vuurwerk vandaan komen dan als alles verboden is
Dus met andere woorden: ik zie dat hele verbod niet komen
Welke klassen zijn er verboden dan?quote:Op maandag 22 december 2025 13:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zie dat verbod er wel komen, ze hebben in de afgelopen jaren toch ook klasse of apart vuurwerk verboden.
Stap voor stap.
Pijlen, knal, Romeinse kaarsen en singleshots zijn toch wel onder wat druk eruit gegaan?quote:Op maandag 22 december 2025 14:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Welke klassen zijn er verboden dan?
Die soorten vuurwerk heeft de branche zelf van gezegd: daar stoppen we mee.
Ja maar de branche heeft zelf besloten ermee te stoppen. Er is dus geen klasse verboden maar die producten zijn naar andere klassen gegaanquote:Op maandag 22 december 2025 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pijlen, knal, Romeinse kaarsen en singleshots zijn toch wel onder wat druk eruit gegaan?
Mooi manquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:16 schreef xzaz het volgende:
Krijg hier als grensbewoner gewoon folders in de bus vuurwerk, astronauten vuurpijlen... alles zit erbij XD
gewoon werken, geen tijd om vuurwerk te kopenquote:Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef summer2bird het volgende:
En, zitten jullie al een beetje in de startblokken voor morgen?
Zeker, morgen langs 5 winkels verspreid door het land, dinsdag Duitsland in, en woensdag langs nog eens 3 winkels. Heb er zin in, het weer gedurende de jaarwisseling lijkt voor de verandering ook eens mee te zitten.quote:Op zondag 28 december 2025 12:22 schreef summer2bird het volgende:
En, zitten jullie al een beetje in de startblokken voor morgen?
Kijk uit met wat je een ander wenstquote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoop dat het dan gutst van de regen.
Veel plezierquote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef N22 het volgende:
[..]
Zeker, morgen langs 5 winkels verspreid door het land, dinsdag Duitsland in, en woensdag langs nog eens 3 winkels. Heb er zin in, het weer gedurende de jaarwisseling lijkt voor de verandering ook eens mee te zitten.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 28 december 2025 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je een ander wenst
Kijk, wat je ook kan denken, hoe beter weer, hoe meer voorraad mensen erdoorheen gaan schietenquote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoop dat het dan gutst van de regen.
Nou, ik denk: elke knal jaagt wel een dier de stuipen op het lijf.quote:Op zondag 28 december 2025 21:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kijk, wat je ook kan denken, hoe beter weer, hoe meer voorraad mensen erdoorheen gaan schieten
Niet alleen dierenquote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik denk: elke knal jaagt wel een dier de stuipen op het lijf.
Oké.quote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat effect hebben jouw posts op mijquote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat effect hebben jouw posts op mij
Had liever het weer van kerst gezienquote:Op maandag 29 december 2025 06:28 schreef incel het volgende:
Het weer ziet er goed uit, misschien een beetje harde wind. Heb er wel zin in zeg. Nog een laatste keer dat het mag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |