Ja, die stellen nooit teleur. In Carré? Ik weet nog niet welk optreden ik dit jaar het beste vond. Die vraag komt volgende week vast voorbij en dan kom ik wel met een goed antwoordquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:45 schreef Berkery het volgende:
...en ook het beste concert van het jaar wmb
Voor mij absoluut Slowdive in Tivoli. Kijk nu al uit naar de volgende keer Slowdive in NLquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die stellen nooit teleur. In Carré? Ik weet nog niet welk optreden ik dit jaar het beste vond. Die vraag komt volgende week vast voorbij en dan kom ik wel met een goed antwoord
En het huidige muzikale ecosysteem zit zo in elkaar dat je er ook als luisteraar moeilijk omheen kunt (tenzij je genoeg hebt aan oudere vormen van afspeelbare media).quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:20 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Precies, daarom kan ik alleen maar respect hebben voor zij die het wel doen.
En ik steek het als minpunt tegen de artiesten die het niet doen. Is verder ook een probleem van tech-kapitalisme an sich, maar dat is buiten de scope van de Snob 2000 natuurlijk. Een Hang Youth staat er ook nog op, maar Abel geeft aan dat hij het beschouwt als een probleem van het economische systeem waarin we ons beleven, en dat je je battles moet kiezen om op jouw manier er tegen te rebelleren. Als je dat wil natuurlijk.
Oef ja, dat is wel een goedequote:Op vrijdag 19 december 2025 12:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voor mij absoluut Slowdive in Tivoli. Kijk nu al uit naar de volgende keer Slowdive in NL
quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat fijn dat Jason Isbell er weer bij is
Magic And Loss is zelfs uit 1992. Prachtig nummer dat veel indruk op me maakte toen als tiener. Dat hele album ook, ook al is het best zware kost (maar goed, dat kan je verwachten bij Lou Reed).quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:24 schreef Eightyone het volgende:
*Shazamt*
Uit 1970. Dat zag ik niet aankomen. Tussen de muzikale aanvoer van de laatste tien, vijftien jaar zitten best wat gelijksoortige.
(Lou Reed - Magic and loss)
Had die zanger niet zijn vriendin helemaal tot moes mishandeld? Dan kan ik wel begrijpen dat de rest van de band hem er niet meer bij wil hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:53 schreef BillDauterive het volgende:
Kasabian heb ik drie keer live gezien. In die tijd waren ze echt geweldig. Vorig jaar heb ik de zanger solo gezien en dat was ook een feestje. Ze zouden de zanger gewoon weer terug moeten halen.
Dan weet ik niet hoe Shazam aan 1970 komt, maar het klonk al zo modern voor iets uit die tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:13 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Magic And Loss is zelfs uit 1992. Prachtig nummer dat veel indruk op me maakte toen als tiener. Dat hele album ook, ook al is het best zware kost (maar goed, dat kan je verwachten bij Lou Reed).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |