That does my head in!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:09 schreef peaceman het volgende:
In my head? Dat pik ik niet! We gaan!
Veel plezier!quote:
Wij komen straks nog weer terug. Pas vanavond naar de buren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling als ik jullie niet meer zie hier
Is nooit toch? Als dat een keer wel zo was, was het een gevalletje eigen inzicht. Die zijn er ook ieder jaar.quote:
Ow we komen nog wel buurten hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling als ik jullie niet meer zie hier
Ik begrijp die willekeurige keuze voor wel of niet albumversie sowieso niet.quote:
Zombie heeft m wel ontzettend hard nodigquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is nooit toch? Als dat een keer wel zo was, was het een gevalletje eigen inzicht. Die zijn er ook ieder jaar.
Sinds een paar jaar zoveel mogelijk albumversies maar misschien kijken ze ook een beetje naar hoe uitkomt met het nieuws.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp die willekeurige keuze voor wel of niet albumversie sowieso niet.
Tot straksquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij en @:peaceman fijne jaarwisseling
Lekker dan, net uitgezocht hoe die keuzelijsttoevoegingen werken, kan ik hier weer achteraan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp die willekeurige keuze voor wel of niet albumversie sowieso niet.
De stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan niet goed tegen stiltes.
Maar het staat al in de stemlijst zo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar zoveel mogelijk albumversies maar misschien kijken ze ook een beetje naar hoe uitkomt met het nieuws.
Concert bonus?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst top 100. Meegelift op de Link in Park hype?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ooit de cd-single van Enjoy the Silence 04. Zonder hoesje, voor 50 cent gekocht bij de Music Store.
Komen jullie hierheen?quote:
Ah, ja, geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar het staat al in de stemlijst zo.
En manipuleren doen ze vast niet.
Ik denk eerlijk gezegd concertje. Die staat wel heel hoog in de eindejaarlijstjes op nederlandse bodem viel me op.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst top 100. Meegelift op de Link in Park hype?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
De cd-single van de 2004-versie hiervan heb ik ooit nog gekocht:
[..]
Maar genoot je daar ook van?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:13 schreef Felagund het volgende:
Ironisch gezien viel de verbinding hier even weg.
Gezelligquote:
We gaan naked twister spelen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |