quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
Deze werd op mijn moeders begrafenis gespeeld. Twee dagen voor haar overlijden zei ze nog snel tegen me dat ze dit lied graag wilde horen op de begrafenis.

Geweldig is datquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Het optreden in Central Park blijf ik ook zo geweldig vinden om te zien, hoewel Art daar zelf geloof ik minder tevreden mee was.

Ja, ik merk het.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oostenrijk is altijd iets trager,bergen en zulks.

Geen idee, ik vind die ook prachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Bright eyes, maar dat schijnt net niet in de haak te zijn.

Ik bedoel wel specifiek dit liedje, maar sowieso was hun dynamiek (op het podium dan) ongeëvenaardquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geweldig is dat. Al was dat meer Paul Simon met begeleiding van Art Garfunkel.

Het kan niet allemaal Vengaboys en Roy Donders zijn hè!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, leuk dit, maar ik heb al veel leukere dingen gehoord hiervoor.

Ach...
Deze werd op mijn moeders begrafenis gespeeld. Twee dagen voor haar overlijden zei ze nog snel tegen me dat ze dit lied graag wilde horen op de begrafenis.

Wat had je er in?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Buiten toch maar even een pretsigaret genomen
Vanaf morgen ook maar weer even een tijdje niet doen

Ik vermoed dat ik dat nog een keer HEEEEL erg met je eens ga zijn, ergens in de top20 vanavond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, leuk dit, maar ik heb al veel leukere dingen gehoord hiervoor.

Ach...

Volgens de zogenaamde 'echte muziekliefhebbers', zeg maar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind die ook prachtig.

Even stil jij.quote:

Hasj, vind ik wat vroeger op de dag wel wat chiller.quote:

Ik vind die mooier zelfs, maar deze is vocaal toch wat meer indrukwekkend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgens de zogenaamde 'echte muziekliefhebbers', zeg maar.

Oh, daar hoef ik me niet aan te ergeren want dan luister ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dat nog een keer HEEEEL erg met je eens ga zijn, ergens in de top20 vanavond.

HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog even alle Coldplay-haters uitlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |