Mezelf in de make up zetten en dan douchenquote:
Ah jammerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vier een keertje niet met vrienden. Ik heb het daar wel moeilijk mee moet ik zeggen. De 31e is niet mijn favoriete dag zeg maar en dan is het met een vriend spenderen altijd wel leuk. Ik zou eerst met mijn date wat afspreken misschien maar die ging toch naar haar familie terug in Italië voor een paar dagen en toen was ik te laat met plannen met anderen maken.
Ik zie wel wat de bewoners die hier nog zijn op mijn verdieping nog eventueel gaan doen. Misschien laatste paar uur gewoon in de gemeenschappelijke ruimte rondhangen of een film kijken of zo.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vraag in het top2000 topic wat de plannen zijn?
Top2000 luisteren natuurlijk!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mezelf in de make up zetten en dan douchen
Bier drinken bij vrienden thuis. Dat betekent wel dat ik door die ellendige kou moet gaan fietsen, want ze wonen in een gehucht een paar km verderop.quote:
Geen plan. Wat Top 2000, wat Jools Holland, slapen en dan op 1 januari een wandeling van een km of 20 maken.quote:
Ja maar die moet er gewoon helemaal uit of minimaal 1500 of lagerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, dan staat ie onder die Kensington van net. Dan liever deze.
Ach, overleven we ook wel weer. Ik moet ook een beetje van mijn NYE FOMO af.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah jammer![]()
Hopelijk kan je er het beste van maken
Mijn oud en nieuw feesten duurden vroeger 2 dagen.Nu ben ik blij dat ik zonder kater wakker ga worden.Heb wel wat lekkers in huis gehaald.quote:
Ok, dan valt erover te spreken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar die moet er gewoon helemaal uit of minimaal 1500 of lager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |