Ja, dat dit hoger staat dan Someone Somewhere, New Gold Dream, Waterfont en I Travel is ook traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef alopio het volgende:
Ja, prima hoor, en mag best in de lijst maar 789 is ook prima
Je schat de voorbereidingstijd van vrouwen heel aardig in zie ik.quote:
snap ik. voor ons is het nog veel verder. mede daardoor geen optie meer. DTRH is voor ons prima om meerdere dagen heen te gaan. Bospop wordt een dagje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In je eentje een festival is toch matig. Concert vind ik wel anders. Zeker omdat t ook best ver is.
Zeker geen gala.quote:
Ik ga naar een vriendin hier in Utrecht. Zou naar vrienden in Arnhem gaan maar nog niet helemaal fit na griepje vorige week en dan kan ik lekker in mn eigen bed slapenquote:
De plannen of wat we werkelijk gaan doen?quote:
Ik ga dit jaar niks doen. Na dit drukke jaar even nergens zin in. Dus top 2000 kijken etc.quote:
Conference kijken op tv, vuurwerken kijken buiten, rondje door de buurt, zie wel.quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriendin hier in Utrecht. Zou naar vrienden in Arnhem gaan maar nog niet helemaal fit na griepje vorige week en dan kan ik lekker in mn eigen bed slapen
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De plannen of wat we werkelijk gaan doen?
Ik vier een keertje niet met vrienden. Ik heb het daar wel moeilijk mee moet ik zeggen. De 31e is niet mijn favoriete dag zeg maar en dan is het met een vriend spenderen altijd wel leuk. Ik zou eerst met mijn date wat afspreken misschien maar die ging toch naar haar familie terug in Italië voor een paar dagen en toen was ik te laat met plannen met anderen maken.quote:
Je vraag in het top2000 topic wat de plannen zijn?quote:
Naar mijn lief in Limburg.quote:
Ook wel zo relaxedquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar niks doen. Na dit drukke jaar even nergens zin in. Dus top 2000 kijken etc.
Dank voor de duidelijkheidquote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Conference kijken op tv, vuurwerken kijken buiten, rondje door de buurt, zie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |