ViesdikViesviesquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef peaceman het volgende:
Tijd om na deze van Sting maar eens te gaan douchen...
dat is dat ook de bestequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we Sultans Of Swing pas vanavond
Je zal zelf ook wel geteld hebben dat het daar niet bij blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst in de top 100 deze. De volgende ook zag ik al.
Ze hadden trouwens al een indoor-tour bedacht maar Neil wilde buitenvenues, dus zal een combinatie van festivals en de Waldbühnes van deze wereld worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal wel iets van minimaal 100 Euro worden voor een kaartje
Ja stemplaatgenotquote:
Het is naakt ingezongen door Sting terwijl ie tantra deed met Mark Knopflerquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef alopio het volgende:
Iemand nog een leuk weetje over dit nummer
Ja, Jerney, Son Mieux en Enjoy The Silence nog. En Marmot natuurlijk maar daar mogen nog wel even geduld voor hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je zal zelf ook wel geteld hebben dat het daar niet bij blijft.
echt hequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader wilde naar Amerika dit jaar voor een paar concerten van Neil Young maar toen die ticketprijzen bekend waren heeft ie daar maar vanaf gezien. $600 voor matige plekken, $1000 voor goede plekken, $200 voor plekken bovenin de hoek van de arena achter een paal ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop