Mij ook niet,vooral dat gedrag van die List.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
6 letters, 2 k's. Enige tijd terug.
dat je nog maar lang in deze reeks mag zijn!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Officieel wel, maar na een paar goede maanden voelt de boel weer verkrampter.
Sterkte en beterschap 🍀quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Officieel wel, maar na een paar goede maanden voelt de boel weer verkrampter.
Ja zoiets had ik ook. Was even wennen de eerste winter in een echt huis, zonder goede isolatie, met debiele energieprijzen en een nieuw contract. 500 euro per maandquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma woonde met aan vier kanten bejaarde buren. Daar was het in de winter binnen 23+ graden zonder dat ze de kachel aan had
Weet niet wat die voor gedrag heeftquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij ook niet,vooral dat gedrag van die List.
Mijn vader wilde naar Amerika dit jaar voor een paar concerten van Neil Young maar toen die ticketprijzen bekend waren heeft ie daar maar vanaf gezien. $600 voor matige plekken, $1000 voor goede plekken, $200 voor plekken bovenin de hoek van de arena achter een paal ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal wel iets van minimaal 100 Euro worden voor een kaartje
I second that!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat je nog maar lang in deze reeks mag zijn!
die staat toch in Amsterdam?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader wilde naar Amerika dit jaar voor een paar concerten van Neil Young maar toen die ticketprijzen bekend waren heeft ie daar maar vanaf gezien. $600 voor matige plekken, $1000 voor goede plekken, $200 voor plekken bovenin de hoek van de arena achter een paal ofzo.
arenaquote:
Gelukkig krijgen we Sultans Of Swing pas vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |