Idem.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
Oke; alle tips uit alle vorige topics waar je tóch weer niks mee gaat doen.
Geen dank graag gedaan.
Lekker om mee te gooienquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:35 schreef Lienekien het volgende:
Was het gezellig in New York? Nog dure handtassen gekocht?
Ik denk dat wij dit allemaal beter kunnen beoordelen als we de opnames kunnen beluisteren. Je mag die gewoon hier posten of per dmquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik neem sinds een half jaar onze ruzies op en ook die van vandaag. Je hoort gewoon dat ze van nep brult dat ze pijn heeft. En dat gebruikt om mij te slaan. Dit heeft toch niets met liefde te maken? Als je als mens pijn hebt, dan ga je toch weg, dan zoek je toch even de rust op. Zij spuugt in mijn gezicht, slaat erop los. Ik denk dat zij wil dat ik in de problemen kom. Ik weet geen andere onderbouwing.
Wat doe je met die filmpjes?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik neem sinds een half jaar onze ruzies op en ook die van vandaag. Je hoort gewoon dat ze van nep brult dat ze pijn heeft. En dat gebruikt om mij te slaan. Dit heeft toch niets met liefde te maken? Als je als mens pijn hebt, dan ga je toch weg, dan zoek je toch even de rust op. Zij spuugt in mijn gezicht, slaat erop los. Ik denk dat zij wil dat ik in de problemen kom. Ik weet geen andere onderbouwing.
quote:als je als mens pijn hebt, dan ga je toch weg?
dus je had al een half jaar geleden van haar af moeten zijn..quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef Eerdmans020 het volgende:
Je zegt niks wat TS niet weet. TS wil graag aandacht harken hier, maar niet daadwerkelijk serieus actie ondernemen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je had al een half jaar geleden van haar af moeten zijn..
Veeeeeeeel eerder alquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je had al een half jaar geleden van haar af moeten zijn..
Time for a megapint.quote:
Wat wil je nu nog horen van ons?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef Eerdmans020 het volgende:
Eric Forrester en Brooke.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef roos94 het volgende:
Gaat dit over Ludo & Janine of over Roos, Arnie en Linda?
Game over.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:28 schreef Eerdmans020 het volgende:
Begint ze mij ineens in mijn gezicht te krabben.
Is het ook niet, maar je hoopt op verbetering en verandering. Geeft jezelf ook schuld van bepaalde momenten, maar dan merk je dat je niet vooruitkomt. Ik kan mijn doelen niet waarmaken, geen kinderen voortplanten, geen huis kopen. Ik word continu gestagneerd. Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:47 schreef 215 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk waarom je nog steeds aan het besluiten bent maar niet er naar handelt. Waarom zijn jullie niet allang uit elkaar. Het lijkt mij geen fijn leven zo.
Dus niet meer topics openen maar verhuizen, of jij of zij eruit.
Maar wel gezellig zes dagen naar New York.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar je hoopt op verbetering en verandering. Geeft jezelf ook schuld van bepaalde momenten, maar dan merk je dat je niet vooruitkomt. Ik kan mijn doelen niet waarmaken, geen kinderen voortplanten, geen huis kopen. Ik word continu gestagneerd. Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?
Met deze vrouw moet je niet aan kinderen beginnen. Met die mishandelingen tussen jullie zadelen jullie die kinderen alleen maar op met trauma.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:58 schreef Eerdmans020 het volgende:
Daarnaast blijf ik denken; ga ik nog met iemand willen en kunnen samenwonen, ga ik vader kunnen worden? Deze vragen maken mij een beetje bang. Waardoor ik blijkbaar iets voortzet, terwijl ik al jaren en maanden inzie dat het niet werkt.
Bij een paar bloedspetters.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Eerdmans020 het volgende:
Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?
Precies, koken is een vrouwentaakje, dat ga je toch als man niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:18 schreef Serinde het volgende:
Afgezien van de herhaling…
Dus zij kan beter boodschappen uitpakken en jou de spullen aangeven voor het koken? Als mijn man dat zo tegen me zegt, krijgt ie ook een paar tikken![]()
Oh en gefeliciteerd met je besluit. Fijne jaarwisseling.
Lekker geweld goedpraten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:18 schreef Serinde het volgende:
Als mijn man dat zo tegen me zegt, krijgt ie ook een paar tikken
Wat zei de garage toen je dit probleem in kaart bracht?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:58 schreef Eerdmans020 het volgende:
Daarnaast blijf ik denken; ga ik nog met iemand willen en kunnen samenwonen, ga ik vader kunnen worden? Deze vragen maken mij een beetje bang. Waardoor ik blijkbaar iets voortzet, terwijl ik al jaren en maanden inzie dat het niet werkt.
Over doelen gesproken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar je hoopt op verbetering en verandering. Geeft jezelf ook schuld van bepaalde momenten, maar dan merk je dat je niet vooruitkomt. Ik kan mijn doelen niet waarmaken, geen kinderen voortplanten, geen huis kopen. Ik word continu gestagneerd. Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?
TS kan ook een smashroom beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef capricia het volgende:
Ik zou haar adviseren om op kickboksen of zo te gaan. Dat ze daar wat agressie kwijt kan.![]()
Ook een goeie ja.quote:
Blijf gewoon met je poten van haar af. Ze is je drie-jarige kind niet.quote:Ik schrok hiervan en hield haar vast om te vragen waar dit gedrag ineens vandaan komt.
Dit was echt nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:28 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik zei, kan je eerst niet beter boodschappen uitpakken, terwijl ik start met koken? Begint ze ineens te schreeuwen met wat het probleem nou is. Ik zei dat ik toch die spullen nodig heb om te koken en dat zij bij het uitpakken mij die spullen kan aangeven.
Vandaar dat ze mepte.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Blijf gewoon met je poten van haar af. Ze is je drie-jarige kind niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |