Het is een terugkerend onderwerp, ik weet het. En ja: ik ben geen man, ik ben onzeker en durf niet te scheiden, maar vandaag heb ik dat wel besloten.
Afgelopen week zijn wij 6 dagen in New York geweest na een week vol ruzies. Afgelopen zaterdag zijn wij terug gekomen van vakantie. Zondag zijn wij boodschappen gaan doen en bij terugkomst zou ik gaan koken. Ik deed mijn jas uit en zag haar ineens bij de wasmachine staan. Ik zei, kan je eerst niet beter boodschappen uitpakken, terwijl ik start met koken? Begint ze ineens te schreeuwen met wat het probleem nou is. Ik zei dat ik toch die spullen nodig heb om te koken en dat zij bij het uitpakken mij die spullen kan aangeven.
Vervolgens loopt ze boos naar de boodschappen haalt het vlees eruit en gooit richting de eettafel en loopt vloekend weg. Ik schrok hiervan en hield haar vast om te vragen waar dit gedrag ineens vandaan komt. Begint ze mij ineens in mijn gezicht te krabben. Vervolgens heb ik haar weggeduwd en ben ik naar binnen gegaan. Natuurlijk niets meer gegeten, komt zij na 2 minuten terug en gooit een vaas naar mij. Ik ben toen uit huis weggegaan.
Vanochtend begint ze ineens keihard te huilen. Ik werd daar wakker van. Ik zeg wat huil je nou; zegt ze je hebt mij pijn gedaan door mij vast te houden. Ik zeg jij krabt mijn gezicht en gooit nog een vaas. Ik hield je alleen vast, jij liet het uit de hand lopen door meteen te krabben. Gaat ze ineens keihard met een boek op mijn gezicht slaan. Uit reflex duw ik haar uit bed en valt ze op haar rug en schreeuwt dat ze pijn heeft. Ik geef aan waarom zij mij ineens in mijn gezicht slaat. Vervolgens begint ze op mij in te slaan. Ik bescherm alleen mijn gezicht met de hoop dat de daarna zal weggaan, maar zij slaat 30x keihard op mijn hoofd en pakt vervolgens een vaas en gooit dat naar mij toe.
Ik heb haar vastgepakt en uit de kamer gezet. Ze zegt ik ga politie bellen, want je mishandeld mij. Terwijl zij dit allemaal uitlokt en mij pijn probeert te doen. Vanavond is mijn moeder jarig en ik denk dat zij dit ook deed omdat zij daar niet bij aanwezig wil zijn. Ik heb nu ingepakt en zit in de auto.
Ik ben haar geweld en agressiviteit zat. Enorm zat.