abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215330215
Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met mijn partner. Hiervoor ook 3 jaar relatie gehad. Na het trouwen waren de eerste breuken meteen zichtbaar in onze relatie, omdat zij voornamelijk alleen met mij tijd wilde doorbrengen en geen vrienden en familie van mij over de vloer wilde hebben. Nu bijna 3 jaar later is er ook geen respect en liefde meer over in onze relatie. Afgelopen vrijdag hadden wij een etentje en een theatervoorstelling ingepland. Voordat wij uit huis vertrokken heb ik aangegeven dat ik het zou waarderen als zij dat oranje klont aan make-up niet op haar gezicht aanbrengt, omdat ik het enerzijds niet mooi vind en ook het idee heb dat ik met een TikTok-meisje op pad ben. Dit doet ze trouwens niet zo lang, denk 2/3 weken en iedere keer geef ik aan dat het er niet uitziet.

Eenmaal in de auto zie ik dat ze het toch heeft gedaan en begint de discussie. Ik geef aan dat ze niets doet met mijn mening. Zij geeft aan dat ik overdrijf en het haar gezicht is. Vervolgens begint de discussie te groeien tot een verbale ruzie. Tijdens de ruzie begint ze ineens te krijsen en alles in de auto kapot te slaan. Eindstand: uiteten en voorstelling zonder een woord met elkaar gedeeld te hebben. Afgelopen zaterdag waren we beiden thuis en was het gewoon oké. Samen gegeten en weer gesproken.

Gisteren, dus zondag zouden wij de stad in gaan en daarna bij mijn ouders avondeten. Voordat we vertrokken naar de stad gaf ik aan dat ik weer geen discussie over haar make-up wil en of ze alstublieft daar rekening mee hield. Ze begon ineens te schreeuwen en te vloeken. Ik ben toen uit huis gegaan en in de auto gaan wachten. Nadat ze aankwam en wij gingen rijden, zij ik heel geïrriteerd: ‘Waarom kunnen wij nergens heen zonder ruzie en discussie?’ Begon ze ineens te hebben over mijn verleden en dat ik geen man ben en ga zo maar door. Ik begon haar ook te beledigen. Ineens gaf ze mij drie klappen op mijn gezicht toen ik aan het rijden was. Ik was zo kwaad dat ik bang was om terug te slaan, dus heb de auto aan de kant gezet en gevraagd om uit te stappen.

Ik ben vervolgens naar huis gegaan, mijn ouders afgebeld en op bed gaan liggen. Na 10 min kwam zij ook naar huis en begon meteen de slaapkamerdeur kapot te trappen, schoenen naar mij te gooien en ook stoelen. Op dat moment kwam mijn vader ook langs, omdat die heeft gedacht, ze hebben afgebeld last minute, dus waarschijnlijk hebben ze weer ruzie. Hij zag dat alles kapot was en sommeerde mij om het huis te verlaten.

Hij geeft aan dat deze relatie niet is gebaseerd om respect en liefde. Dat wij hiermee moeten stoppen, maar zij wil dat niet. Ze doet alsof er niets is. Ze stuurt nu ook al uren sms’jes met: ‘ik hou van je. Ik mis je. Jij had mij nooit moeten afzetten, hoop dat je dit inziet en wat ik deed was ook niet normaal. Kom laten we praten en dit in het vervolg voorkomen.’

Ik heb besloten om te scheiden, maar kan dus niet naar mijn eigen huis. Moet ik haar ouders inlichten over de situatie? Ik weet niet wat ik moet doen.
pi_215330245
Is dit weer een herpost van hetzelfde verhaal dat je al veel vaker gepost hebt onder een ander account?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215330251
Luisteren naar je vader, klaar.
Dat je hier nog een topic voor nodig hebt.

De rest van je verhaal gelezen, jullie komen allebei over als 14 jarige kleuters.
Hell To The Liars
pi_215330257
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef Droopie het volgende:

De rest van je verhaal gelezen, jullie komen allebei over als 14 jarige kleuters.
Ik wil ook niet opgeven, maar dit is geen huwelijk.
pi_215330267
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef Droopie het volgende:

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215330274
Je vrouw dingen verbieden altijd +1 ^O^

Misschien moet jij je realiseren dat het niet je tienerdochter is, maar een gelijkwaardige partner. Ik vind het er ook niet uitzien, maar als zij dat nou mooi vindt, joh. En dan ook nog een kut-opmerking erover plaatsen en vervolgens aangeven: "ik heb verder geen zin in een discussie".

Kansloos.
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:59:41 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330292
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef RM-rf het volgende:
Is dit weer een herpost van hetzelfde verhaal dat je al veel vaker gepost hebt onder een ander account?
Ja, dat denk ik ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215330297
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ik wil ook niet opgeven, maar dit is geen huwelijk.
Mijn vader zegt altijd, het is het een of een andere.
Als jij geen huwelijk hebt, dan mag je dat bij het stadhuis gaan aangeven en dan ontbinden ze het.
Wil jij een goed lopend huwelijk, dan moet je daar vanaf dag 1 keihard aan werken.
Vanaf het begin liep het al niet lekker, dan mag je na 3 jaar wel eens de knoop doorhakken.
Hell To The Liars
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:00:03 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215330298
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef RM-rf het volgende:
Ahh een herhalingsposttopic dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215330307
Alleen door je username al neem ik dit niet allemaal te serieus
pi_215330312
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat denk ik ook.
Ik ben een tijdje van Fok! afgeweest, maar zijn dit weekend alleen maar kloontjes topics aan het (her)-openen? ;')
Hell To The Liars
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:02:26 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330317
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben een tijdje van Fok! afgeweest, maar zijn dit weekend alleen maar kloontjes topics aan het (her)-openen? ;')
Vermoeiend wel.
pi_215330329
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mijn vader zegt altijd, het is het een of een andere.
Als jij geen huwelijk hebt, dan mag je dat bij het stadhuis gaan aangeven en dan ontbinden ze het.
Wil jij een goed lopend huwelijk, dan moet je daar vanaf dag 1 keihard aan werken.
Vanaf het begin liep het al niet lekker, dan mag je na 3 jaar wel eens de knoop doorhakken.
Gelijk heb je. Mijn uitdaging zit in: wil ik haar helpen met haar woedebeheersing? Heb ik zin in nog eens jaren aan te verspillen en dat het mogelijk niet goed komt. Ik wil ook stappen maken in het leven, denk aan: huis kopen, kinderen hebben. Op deze manier lukt het gewoon niet.

Ik vind ook heftig dat zij na een ruzie buiten, naar huis komt en meteen deuren kapot trapt, schoenen naar mij gooit en met een stoel op mij inslaat. Dit is toch gewoon bewust iemand willen ijn doen. Hoe boos je ook bent.

Stel dat ik ook een gek zou zijn, en ik zou terugslaan. Wat dan? Ik kan mij zelf nog verdedigen, maar tegen mij zou zij dat niet kunnen. Ik ben bang dat zij mij een keer echt veel pijn gaat doen en ik ga terugslaan.
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:03:53 #14
5428 crew  miss_sly
pi_215330332
Zij hoeft het er niet mee eens te zijn dat je wil scheiden, dat kun je gewoon doen.

Lijkt me in dit geval ook echt het beste.
Jij met je gezeik over haar make-up, waar bemoei je je mee?
En zij met haar agressieve gedrag.

Gewoon stoppen.

En nee, jij hoeft haar ouders niet in te lichten, dat zal ze wel wel (moeten)doen (ooit). Niet jouw zaak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215330344
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jup, dit is mij ook opgevallen.
Vooral afgelopen week ineens een burst aan kloons/nieuwe profielen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:05:13 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330346
Wat kun je trouwens kapotslaan in een auto terwijl die rijdt en je op de passagiersstoel zit?

Auto’s zitten toch best solide in elkaar.

En dat je dan nog doorrijdt als je daarnaast zit, snap ik ook niet.
pi_215330348
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Vermoeiend wel.
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.

Lienekien, doe het alsjeblieft niet.
pi_215330353
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Wat kun je trouwens kapotslaan in een auto terwijl die rijdt en je op de passagiersstoel zit?

Auto’s zitten toch best solide in elkaar.

En dat je dan nog doorrijdt als je daarnaast zit, snap ik ook niet.
Binnenspiegel slaat ze keihard op. Op de ruiten. Met haar voeten tegen de deuren. Ik ben op de snelweg, wat moet ik anders dan niet doorrijden?
pi_215330360
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik geef aan dat ze niets doet met mijn mening.
Want jij bekommert je wel om haar wensen?

Wat een slapjanus ben jij zeg.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:07:16 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330363
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.

Lienekien, doe het alsjeblieft niet.
En met welke van je kloons reageer je dan niet?
pi_215330364
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Gelijk heb je. Mijn uitdaging zit in: wil ik haar helpen met haar woedebeheersing? Heb ik zin in nog eens jaren aan te verspillen en dat het mogelijk niet goed komt. Ik wil ook stappen maken in het leven, denk aan: huis kopen, kinderen hebben. Op deze manier lukt het gewoon niet.

Ik vind ook heftig dat zij na een ruzie buiten, naar huis komt en meteen deuren kapot trapt, schoenen naar mij gooit en met een stoel op mij inslaat. Dit is toch gewoon bewust iemand willen ijn doen. Hoe boos je ook bent.

Stel dat ik ook een gek zou zijn, en ik zou terugslaan. Wat dan? Ik kan mij zelf nog verdedigen, maar tegen mij zou zij dat niet kunnen. Ik ben bang dat zij mij een keer echt veel pijn gaat doen en ik ga terugslaan.
Wat wil je met dit topic bereiken?
Je geeft jezelf al een goed advies, en anders neem een psycholoog.

Als zij met een stoel op je inslaat, bel de politie en doe aangifte.
Kan jij je huis weer in en kan zij naar haar ouders.
Hell To The Liars
pi_215330366
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Zij hoeft het er niet mee eens te zijn dat je wil scheiden, dat kun je gewoon doen.

Lijkt me in dit geval ook echt het beste.
Jij met je gezeik over haar make-up, waar bemoei je je mee?
En zij met haar agressieve gedrag.

Gewoon stoppen.

En nee, jij hoeft haar ouders niet in te lichten, dat zal ze wel wel (moeten)doen (ooit). Niet jouw zaak.
Dank voor je reactie.

Hoe gaat zo een proces te werk? Ik heb even iemand opgebeld, een advocaat, die rekent 250 euro ex btw en denkt dat mijn zaak ongeveer 10 tot 15 uur zal duren. Is dat redelijk? Ik heb geen kinderen en koophuis. Enige wat wij hebben is spaargeld en een auto die gedeeld moet worden.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:08:34 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330372
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Binnenspiegel slaat ze keihard op. Op de ruiten. Met haar voeten tegen de deuren. Ik ben op de snelweg, wat moet ik anders dan niet doorrijden?
Kwam ze nog vrij snel thuis dan, als je haar weer van de snelweg af uit hebt laten stappen.
pi_215330374
Geil juist die make-up.
pi_215330379
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Want jij bekommert je wel om haar wensen?

Wat een slapjanus ben jij zeg.
Waarom ben ik een slapjanus? Is niet de juiste woordkeuze, lijkt mij, na je eerste zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')