Ik wil ook niet opgeven, maar dit is geen huwelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef Droopie het volgende:
Luisteren naar je vader, klaar.
Dat je hier nog een topic voor nodig hebt.
De rest van je verhaal gelezen, jullie komen allebei over als 14 jarige kleuters.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef Droopie het volgende:
Luisteren naar je vader, klaar.
Dat je hier nog een topic voor nodig hebt.
De rest van je verhaal gelezen, jullie komen allebei over als 14 jarige kleuters.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef RM-rf het volgende:
Is dit weer een herpost van hetzelfde verhaal dat je al veel vaker gepost hebt onder een ander account?
Mijn vader zegt altijd, het is het een of een andere.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet opgeven, maar dit is geen huwelijk.
Ahh een herhalingsposttopic dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:54 schreef RM-rf het volgende:
Is dit weer een herpost van hetzelfde verhaal dat je al veel vaker gepost hebt onder een ander account?
Ik ben een tijdje van Fok! afgeweest, maar zijn dit weekend alleen maar kloontjes topics aan het (her)-openen? ;')quote:
Vermoeiend wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje van Fok! afgeweest, maar zijn dit weekend alleen maar kloontjes topics aan het (her)-openen? ;')
Gelijk heb je. Mijn uitdaging zit in: wil ik haar helpen met haar woedebeheersing? Heb ik zin in nog eens jaren aan te verspillen en dat het mogelijk niet goed komt. Ik wil ook stappen maken in het leven, denk aan: huis kopen, kinderen hebben. Op deze manier lukt het gewoon niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd, het is het een of een andere.
Als jij geen huwelijk hebt, dan mag je dat bij het stadhuis gaan aangeven en dan ontbinden ze het.
Wil jij een goed lopend huwelijk, dan moet je daar vanaf dag 1 keihard aan werken.
Vanaf het begin liep het al niet lekker, dan mag je na 3 jaar wel eens de knoop doorhakken.
Jup, dit is mij ook opgevallen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje van Fok! afgeweest, maar zijn dit weekend alleen maar kloontjes topics aan het (her)-openen? ;')
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.quote:
Binnenspiegel slaat ze keihard op. Op de ruiten. Met haar voeten tegen de deuren. Ik ben op de snelweg, wat moet ik anders dan niet doorrijden?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Wat kun je trouwens kapotslaan in een auto terwijl die rijdt en je op de passagiersstoel zit?
Auto’s zitten toch best solide in elkaar.
En dat je dan nog doorrijdt als je daarnaast zit, snap ik ook niet.
Want jij bekommert je wel om haar wensen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik geef aan dat ze niets doet met mijn mening.
En met welke van je kloons reageer je dan niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.
Lienekien, doe het alsjeblieft niet.
Wat wil je met dit topic bereiken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Mijn uitdaging zit in: wil ik haar helpen met haar woedebeheersing? Heb ik zin in nog eens jaren aan te verspillen en dat het mogelijk niet goed komt. Ik wil ook stappen maken in het leven, denk aan: huis kopen, kinderen hebben. Op deze manier lukt het gewoon niet.
Ik vind ook heftig dat zij na een ruzie buiten, naar huis komt en meteen deuren kapot trapt, schoenen naar mij gooit en met een stoel op mij inslaat. Dit is toch gewoon bewust iemand willen ijn doen. Hoe boos je ook bent.
Stel dat ik ook een gek zou zijn, en ik zou terugslaan. Wat dan? Ik kan mij zelf nog verdedigen, maar tegen mij zou zij dat niet kunnen. Ik ben bang dat zij mij een keer echt veel pijn gaat doen en ik ga terugslaan.
Dank voor je reactie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Zij hoeft het er niet mee eens te zijn dat je wil scheiden, dat kun je gewoon doen.
Lijkt me in dit geval ook echt het beste.
Jij met je gezeik over haar make-up, waar bemoei je je mee?
En zij met haar agressieve gedrag.
Gewoon stoppen.
En nee, jij hoeft haar ouders niet in te lichten, dat zal ze wel wel (moeten)doen (ooit). Niet jouw zaak.
Kwam ze nog vrij snel thuis dan, als je haar weer van de snelweg af uit hebt laten stappen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Binnenspiegel slaat ze keihard op. Op de ruiten. Met haar voeten tegen de deuren. Ik ben op de snelweg, wat moet ik anders dan niet doorrijden?
Waarom ben ik een slapjanus? Is niet de juiste woordkeuze, lijkt mij, na je eerste zin.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want jij bekommert je wel om haar wensen?
Wat een slapjanus ben jij zeg.
Dat was vrijdag op de snelweg. Die van zondag (gisteren) was toen wij nog niet de wijk uit waren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kwam ze nog vrij snel thuis dan, als je haar weer van de snelweg af uit hebt laten stappen.
Dit is je eerste bijdrage hier dus hier verspreek je jezelf aardig met je dan klik ik er niet op en dan reageer ik niet, dus Lienekien heeft hier gelijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.
Lienekien, doe het alsjeblieft niet.
Wel dezelfde auto?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:09 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Dat was vrijdag op de snelweg. Die van zondag (gisteren) was toen wij nog niet de wijk uit waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |