Had meer een echte band in mijn hoofd, geen personen die samen een duo gaan vormen.quote:

Mijn uitvaartplaat staat er niet in.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Deze wil ik op mijn begrafenis

Uiteindelijk wel tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:18 schreef peaceman het volgende:
Zouden ze nog wat geld verdiend hebben aan dit liedje?

Love Is Noisequote:

Moet ik ff over denken, maar ze zijn er vastquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal gewoon een nieuwe band met bandleden uit andere bands. Maar echt twee bands die samengaan waarbij een naam behouden blijft of zelfs een combinatie van voorgaande namen... hmm...

Mieke Telkamp?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn uitvaartplaat staat er niet in.

Ze brengen m met verve!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:
Iemand nog een leuk weetje over dit nummer?

Dit is naakt ingezongenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:

Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen?

De videoclip is 1 shotquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:

De mijne ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]

De drummer heeft geen baard?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |