Die bedoel ik dus.Dank u.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dr. Grey is een vrouw. Die knappe man was dr. Shepard oftewel Mac Dreamy
17 plekkiesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zit eens niet bij Bart, dus hij zal wel gestegen zijn
Oke Saraquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach je went er wel aan als je wat langer op Fok! zit.
En dan 20 minuten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit verdient wel een live versie in de lijst ipv studio
En het is elk jaar weer jammerquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uprising de hoogste muse denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:51 schreef Felagund het volgende:
Ik belde laatst met de zanger van deze band.Matthew Bel-me-nie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Son Mieux verwacht ik vrij hoog met Tonight. Om volgend jaar weer terug te vallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Son Mieux, Dire Straits, The Killers, Journey en Depeche Mode maken kans op een top 100-debuut.
In het geval van die laatste 3 als artiest, die eerste 2 alleen qua plaat.
Ik belde laatst met de zanger van deze band.Tip voor de volgende keer Bel AmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik belde laatst met de zanger van deze band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |