Als je Even tot hier niet kent, dan mis je inderdaad de verwijzingquote:
Gespeeld, kan er niets van maken...quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
De noten van het liedje
Eeeedc eeeedc ddef..
Rick Beatoquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef Zorro het volgende:
In een interview met Rick Beato (Voor wie dat wat zegt) zei Sting "Als ik niet binnen (weet ik veel hoe lang) verrast wordt in een nummer dan haak ik af"
Nou daar houdt ie zichzelf niet echt aan.
desondanks een stuk leuker dan die van Sting net en de twee U2's die we nog gaan horen dit uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel lollig maar kan ook 600 plaatsen lager
*Steekt vuurwerk af onder @peaceman s raamquote:
ik was er toch niet, en 6.dez spielte b.adams, 8.dez simply redquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ja wrijf het er maar weer in dat we hier geen bergen hebben
ow ben jij dat!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Steekt vuurwerk af onder @:peaceman s raam
Ohhhh!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je Even tot hier niet kent, dan mis je inderdaad de verwijzing
Dat wel, maar een paar uurtjes eerder mag wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Son Mieux is een uitstekende toevoeging aan de vaderlandse muziekcanon
Een Canon kon al vrij snel meerkleurig printen ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Son Mieux is een uitstekende toevoeging aan de vaderlandse muziekcanon
Omdat ík erop gestemd hebquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:28 schreef Zorro het volgende:
Nee dit zegt me niks. Ook niks aan gemist. Hoe staat dit zo hoog?
Nee het was verder ook niks..quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gespeeld, kan er niets van maken...
De Ster is al voorbij hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Canon kon al vrij snel meerkleurig printen ja.
Niks mis mee, maar vind 132 wel erg hoogquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Multicolor is een prima liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |