quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ik dacjt even ermee weg te komen omdat @Isorden er niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan moet je hem een keer live gaan zienquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef Mansjester het volgende:
Er is geen artiest waarbij ik zoveel van mening verschil met m'n ouders als Nick Cave
Ik trek hem zo slecht op de 1 of andere manier
Ja sorry, niet mijn artiest. Maar zo leer ik nieuwe muziek kennen.quote:
Niet mee eens, ik vind Bono geloofwaardiger zingen dan menig anderquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat het allemaal als onoprecht sentiment klinkt.
Makkelijk. Snap het ook wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef peaceman het volgende:
Dit gaat de top 100 nog wel een keer halen.
Al vind ik The Mercy Seat nog wel beter eigenlijk. Maar niet met elkaar te vergelijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef peaceman het volgende:
Zo zijn wijquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Dankzij ons staat dit erin.
Dat hebben wij gedaan
Dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef peaceman het volgende:
https://virtualpiano.net/quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is mijn liedje dat ik speel als ik wil doen alsof ik piano kan spelen
daar vind ik dus geen reet aan, terwijl ik veel meer van Cave heel goed vind.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Al vind ik The Mercy Seat nog wel beter eigenlijk. Maar niet met elkaar te vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |