Gok dat ze dan de studio niet levend had verlatenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cringe.
Zou het pas stoer vinden als ze het met een afbeelding van Mohammed had gedaan.
Een koffer met genoeg geld om zorgeloos van te leven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef 4-elements het volgende:
De Babbelbox is vandaag bij Fok en vraagt, voor wie zou u een draak doden?
Ja ook dom.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar ze was zelf bekeerd tot de islam hè
Zeker, maar dan hoef je van haar dat soort acties dus niet te verwachtenquote:
Dat seizoen was ook gewoon heel rommelig. Volgens mij was dat het seizoen waarna Adam Sandler én Chris Farley uit de cast ontslagen werden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Sinnead was gewoon een badass. Viel me ook wat tegen hoe Joe Pesci erop reageerde
Ja bizar tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige Van Dik Hout in de lijst.
Stond ik ook even van te kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet elk nummer dat een hype is, is ook meteen kwaliteit. Daarbij was Europapa echt een heel leuk nummer. Van jong tot oud vonden heel veel mensen dit heel leuk. Zo enorm catchy.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Troy toch een stuk mooier.
Ik bedoel, Engelbewaarder en Schnappi waren ook een hype.
Ik hoop dat je vast komt te zitten in een lift waarin alleen Sterrenstof en Europapa zijn te horen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit niks, maar dit kan ik nog snappen.
In tegenstelling tot bepaalde nummers eerder dit uur.
Ja, die hebben toch wel meer goede nummers gemaakt?quote:
Ik ken niet eens andere nummers van zequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je was er speciaal voor gaan staan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Stond ik ook even van te kijken
Schindlers lift?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vast komt te zitten in een lift waarin alleen Sterrenstof en Europapa zijn te horen.
Dat was destijds bij de katholieken al niet veel anders.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gok dat ze dan de studio niet levend had verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |