Waarom komisch? Dit is minstens net zo mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef mario390 het volgende:
komisch dat dit hoger staat dann noth.compares
Je hoeft niet te kiezen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee.
De Studio versie staat VER boven alles.
Die hele instrumentatie hoort er nou net in om het te maken wat het is.
Niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Waarom komisch? Dit is minstens net zo mooi
Die hebben haar niet systematisch misbruikt in haar jeugd, wel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cringe.
Zou het pas stoer vinden als ze het met een afbeelding van Mohammed had gedaan.
Mooier zelfs, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ze kreeg daarvoor net zoveel doodsbedreigingen als ze daarvoor zou krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cringe.
Ik heb het toch niet over de Bankzitters of de PVV.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bankzitters staan ook in de Ziggo en top2000.
Kwaliteit.
Pvv grootste partij van dit apenland.
Kwaliteit.
Heel cliché.. Voor mijn gezin.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef 4-elements het volgende:
De Babbelbox is vandaag bij Fok en vraagt, voor wie zou u een draak doden?
Ik vind Troy toch een stuk mooier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is juist kwaliteit. Nummer was zo’n enorme hype. Hebben we zelden gezien. Dan moet je wel iets goeds doen.
Mooier zelfs.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar ze was zelf bekeerd tot de islam hèquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cringe.
Bedankt Marioquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef peaceman het volgende:
Dank Sinead voor die iconische nummer!
Wel bijzonder eigenlijk dus. Meestal staat "het beste nummer van..." niet het hoogste in de lijstquote:
Sinnead was gewoon een badass. Viel me ook wat tegen hoe Joe Pesci erop reageerdequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joe Pesci die een week later bij Saturday Night Live de aan elkaar geplakte foto laat zienMaar, ze had achteraf wel gewoon enorm gelijk.
Schnappi wordt node gem...quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Troy toch een stuk mooier.
Ik bedoel, Engelbewaarder en Schnappi waren ook een hype.
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die hebben haar niet systematisch misbruikt in haar jeugd, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |