-36, stond vorig jaar nog op het randje dusquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef peaceman het volgende:
Dat dit niet standaard top 100 is, verbaast mij toch elk jaar weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las prakkenquote:
Hear hear. Mee eens.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb dit nummer nooit gesnapt. Had prima op plek 1990 kunnen staan
Tot die zo los gaatquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb dit nummer nooit gesnapt. Had prima op plek 1990 kunnen staan
Dat zegt niet per se iets over kwaliteit natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is juist kwaliteit. Nummer was zo’n enorme hype. Hebben we zelden gezien. Dan moet je wel iets goeds doen.
Nee hoor. De ervaring leert dat je niet per se iets goeds hoeft te doen om een hype te creërenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is juist kwaliteit. Nummer was zo’n enorme hype. Hebben we zelden gezien. Dan moet je wel iets goeds doen.
En het eerste nummer waarop dochter meedanste. Dus sowieso onvergetelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Joe Pesci die een week later bij Saturday Night Live de aan elkaar geplakte foto laat zienquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:47 schreef ok01 het volgende:
Sinnead die een foto van de paus op live tv kapot scheurde
Cringe.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:47 schreef ok01 het volgende:
Sinnead die een foto van de paus op live tv kapot scheurde
Bankzitters staan ook in de Ziggo en top2000.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |