SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Van harte gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoe laat wordt het eten geserveerd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Je vergat sp3c erachteraan te zettenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee wel over nagedacht maar besloten van nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Teveel sp3c is ook niet lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Had ik gedaan, maargoed we moeten allang blij zijn dat sp3c geen naamtopic heeft gemaakt.quote:kapoentje en Tot zijn jarig![]()
MogguuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
“Maak mij blij, koop een krantje bij mij”. Ken je hem nog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maargoed we moeten allang blij zijn dat sp3c geen naamtopic heeft gemaakt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als sp3c gaat koken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe laat wordt het eten geserveerd?
Nooit dus. We gaan dood![]()
![]()
Mi gado, kan of wil hij niet koken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als sp3c gaat koken.
Nooit dus. We gaan doodProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Weet wel nog al die gratis krantjes
Metro en shirt stond bijna niks in maar voor een korte rit was het wel fijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kan prima kokenquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, kan of wil hij niet koken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Patat enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen ideequote:Op dinsdag 31 december 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, kan of wil hij niet koken?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2024 04:49:14 ]![]()
Ik kan niet lezen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:46 schreef sp3c het volgende:
Weet wel nog al die gratis krantjes
Metro en shirt stond bijna niks in maar voor een korte rit was het wel fijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Stonden strips inquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: