En nu klagen we over het ontbreken van Eefje. Nou, dat komt binnen 20 jaar dan ook wel goed?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Destijds klaagden we nog over het ontbreken van The Smiths, Nirvana, etc. Nou ja we.. de 8 users die er waren
Hier kunnen we elkaar de hand schuddenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elke keer als ik op zondagavond op Amersfoort centraal kom, kijk ik even goed om me heen. Maar tot nu toe geen geluk.
precies. geduld....quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En nu klagen we over het ontbreken van Eefje. Nou, dat komt binnen 20 jaar dan ook wel goed?
Behalve de laatste.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Ook gewoon prima Bond-film, zoals eigenlijk elke met Daniel Craig
Snap ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:57 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga wel even Stirb Nicht For Mir luisteren ondertussen, kan ik dit even skippen.
Ben de oude lijst op volgorde langzaamaan gaan luisteren, staat echt wel veel leuks tussenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, precies dat. Geef mij maar de flauwe grapjes en de leuke mensen boven de goede muziek.
Oh die vond ik ook wel goedquote:
Braddie.gifquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:57 schreef Gretzl het volgende:
Deze Adele heeft de tand des tijds niet heel goed doorstaan imo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |