Hun ego's passen niet in dezelfde ruimtequote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand ooit Bono en Van Inkel in dezelfde ruimte gezien eigenlijk?
Zo cringe dat het gewoon lief en tof isquote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heel erg basisschool-erig ik weet het, maar ik zei "Lieve schat, het kan me echt aan mijn reet roesten wie er wint, jij bent toch al mijn winnaar". En vroeg toen of ze verkering met me wilde
Wie van jullie gaat verkleed als Clown Bassie?quote:
Is er een oorzaak voor?quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Mex dit vind ik misschien wel de meest verrassende stijger in deze regionen
Maakt het wat uit?quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Op welk T2000 plaat zou je het liefst seks willen hebben
Komt denk ik omdat wij er zo goed op gingen de afgelopen jaren.quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar daar wilde ik ook volledig voor gaan. En de veel te hysterische berg confetti maakte het af ookquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Zo cringe dat het gewoon lief en tof is
de oorbellenquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bono heeft geen pannen of kan geen potten breken?quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Eleanor verrassender, deze was voor mij al semi-voorspeld door de Evergreen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was volgens mij HET lied waarmee die coverband doorbrak bij dat programma, zal daardoor ook wel de grootste bonus hebben gepaktquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar zoveel zal Eleanor toch niet omhoog gaan? Die heeft vrij lang in deze regionen gebivakkeerdquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Eleanor verrassender, deze was voor mij al semi-voorspeld door de Evergreen.
Ik heb dit jaar nog wel gehad met het eerste album van Portishead aan op de achtergrond. Toen @PippenScottie een paar weken geleden aan me vroeg of Glory Box nog een speciale betekenis voor me had, dacht ik daar wel aan en zei ik maar snel: "Nee"quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Op welk T2000 plaat zou je het liefst seks willen hebben
De een dringt altijd en overal zijn muzikale uitspattingen op. De ander doet dat ook, maar via iTunes.quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het schattigquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar daar wilde ik ook volledig voor gaan. En de veel te hysterische berg confetti maakte het af ook
in dit topic krijg je ook geen antwoorden he?quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vraag me dit al 2 weken af.
Lekker plaatje, daar niet van.
Dat was het ook. Al kan je beter naar een wk gaan als je veel wil zienquote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tof! Dat lijkt mij echt fantastisch, atletiek live mee maken tijdens de Olympische Spelen.
Die heeft er nog 15 nodig voor de hoogste notering ooit en stond maar 2x in de top 300.quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
maar zoveel zal Eleanor toch niet omhoog gaan? Die heeft vrij lang in deze regionen gebivakkeerd
Allebeiquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie van jullie gaat verkleed als Clown Bassie?
Jeroen moest zo nodig grappig zijnquote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zie de beeldstream niet, waar reageert iedereen op? Wat doet Jeroen?
Meen je dit? Hoe kunnen sommige mannen zo snel klaar zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Die van 13 minuten zojuist want dat zou betekenen dat ik het zo lang vol kan houden.
Voor mijn gevoel was dat eern garantie voor de laatste nacht vroeger, met Norwegian Wood, Fool on the Hill, Whily my guitar en Here Comes the sunquote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft er nog 15 nodig voor de hoogste notering ooit en stond maar 2x in de top 300.
quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:
Alleen in 2007 denk ik echt oudjaarsnacht gehaald (en 1999), verder wel een aantal keer in de avond.quote:Op maandag 30 december 2024 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was dat eern garantie voor de laatste nacht vroeger, met Norwegian Wood, Fool on the Hill, Whily my guitar en Here Comes the sun
Ik zal eens vragen op @ArnieAlberts achtige wijze of ze wil neuken.quote:
Draaien ze de langere versie is het weer niet goedquote:Op maandag 30 december 2024 23:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus we hebben nu met Rob Stenders een dj gehad die een nummer voortijdig wegdraait, en met Inkel een dj die er even een extended mix van maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |