Van Life of agony? Aretha?quote:
Ali G.quote:
Gaat niet om mijn mening, gaat erom dat als je een nummer covert dat je dan snapt waar je dan mee bezig bentquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik neem aan dat Jeff snapte dat ie geen fuck om jouw mening hoefde te geven
Wat een tragedie.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit tot op heden epische uur gaat zometeen wel als een nachtkaarsje uit
Ik dacht gelezen te hebben, dat ie ooit nog op LL gespeeld had. In de begintijd van LL.quote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jeff Buckley, tsja.
Verzopen voordat ie echt groot kon worden.
Lucille Werner heeft die gesponsord? *GROEEEEEEN*quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben ook nog een groene kaart in de aanbieding
[ afbeelding ]
Volgens mij snapt Jeff redelijk aardig waarmee ie bezig is :-)quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gaat niet om mijn mening, gaat erom dat als je een nummer covert dat je dan snapt waar je dan mee bezig bent
Sleep well Isoquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben ook nog een groene kaart in de aanbieding
[ afbeelding ]
Free Bird tussen 3 en 4quote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijne pas tussen 3 en 4, Free Bird missen
Zou dat dan niet als sessiemuzikant geweest zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben, dat ie ooit nog op LL gespeeld had. In de begintijd van LL.
Even Tot Hierquote:
ALLE KOEIEN!!quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is bij mij echt verpest door ETH. En ik vond het al niet groots.
Het is Respecht!quote:
Als je op of aanmerken hebt tegen de scheids, iets wat niet mag! Ofzo.quote:
geen idee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zou dat dan niet als sessiemuzikant geweest zijn?
Ik weet t niet zo goed, hij dacht ook even een stukje te kunnen gaan zwemmenquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt Jeff redelijk aardig waarmee ie bezig is :-)
En sorry voor de felle toon, wilde een grapje maken
Restecpah!quote:
BTC versie is misschien wel beter?quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is bij mij echt verpest door ETH. En ik vond het al niet groots.
Geniet ervanquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
Na deze, wat mij betreft mooiste versie, van Hallelujah en voordat ik per ongeluk U2 hoor ga ik afsluiten en naar bed. Ik zie sommige van jullie wellicht morgenochtend vroeg wel. Fijne avond en nacht gewenst nog
Holy shit je hebt gelijk;quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben, dat ie ooit nog op LL gespeeld had. In de begintijd van LL.
Je moeder is een hoer!quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je op of aanmerken hebt tegen de scheids, iets wat niet mag! Ofzo.
Dat is wel echt de grootste domper in deze lijst.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Free Bird tussen 3 en 4
Wat is dit voor anti genot
Ja die hoort gewoon top 50 of hoger te staanquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Free Bird tussen 3 en 4
Wat is dit voor anti genot
Slaap lekker livelinkquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
Na deze, wat mij betreft mooiste versie, van Hallelujah en voordat ik per ongeluk U2 hoor ga ik afsluiten en naar bed. Ik zie sommige van jullie wellicht morgenochtend vroeg wel. Fijne avond en nacht gewenst nog
Je bent een gelukkig man. Duplantisgodquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil nog een hoogtepuntje van 2024 met jullie delen.
Met mijn beste vriend was ik naar de Olympische Spelen geweest. Basketbal gezien (Giannis God) en veel atletiek. Wereldrecord van Duplantis. 3*3 basketbalgoud in een hoekje van het Stade de France.
Drie topdagen in wat sowieso een behoorlijk mooi jaar was
Het was weer gezellig livelink!!quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
Ik denk hetquote:
Ik ben nu ziedend woest en pislinkquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hoort gewoon top 50 of hoger te staan
Nee echt, okay het is niet zo erg als Broes, maar he.quote:
Goed voorbeeld dusquote:
Dat was extatischquote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent een gelukkig man. Duplantisgod
Ahhhhwquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Met mijn beste vriend was ik naar de Olympische Spelen geweest. Basketbal gezien (Giannis God) en veel atletiek. Wereldrecord van Duplantis. 3*3 basketbalgoud in een hoekje van het Stade de France.
Had je toch beter via de NPO Radio 2 Top 2000-chatbox kunnen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhhhw![]()
Zijn we hier aangekomen? Hoogtepunten van het jaar? Ik heb mijn vriendin mogen meenemen naar het Televiziergala en haar daar gevraagd op het moment dat de ringwinnaar werd uitgereikt, dus het moment dat zij ja zei gingen de confettikanonnen af
Tof!quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhhhw![]()
Zijn we hier aangekomen? Hoogtepunten van het jaar? Ik heb mijn vriendin mogen meenemen naar het Televiziergala en haar daar gevraagd op het moment dat de ringwinnaar werd uitgereikt, dus het moment dat zij ja zei gingen de confettikanonnen af
Nou, niet deze ieg.quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Op welk T2000 plaat zou je het liefst seks willen hebben
dus je gaat trouwen?quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhhhw![]()
Dat nummer waarom Rachel en Ross het voor het eerst deden. Hoorde die vanmiddag ineens voorbij komenquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
The Final Countdownquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
'Neuken'quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tof!![]()
Wat heb je precies gevraagd?
Close to the Edge.quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Rot opquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je toch beter via de NPO Radio 2 Top 2000-chatbox kunnen doen.
ligt er toch ook wel aan met wiequote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Daar zou ik niet kieskeurig in zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
She is back.quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
All Along the Watchtower. Dan kom je tenminste nog met je vingers tussen haar deurquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Sadness van Enigma, maar die staat er niet meer in.quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben nu ziedend woest en pislink
WORTHY GODquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Tubular Bellsquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Blaosmuziekquote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zou ik niet kieskeurig in zijn.
Seks doe ik toch het liefst in de stilte tbhquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Die van 13 minuten zojuist want dat zou betekenen dat ik het zo lang vol kan houden.quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Heel erg basisschool-erig ik weet het, maar ik zei "Lieve schat, het kan me echt aan mijn reet roesten wie er wint, jij bent toch al mijn winnaar". En vroeg toen of ze verkering met me wildequote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tof!![]()
Wat heb je precies gevraagd?
Dit was wel een broekje uit momentquote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WORTHY GOD
[ x ]
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/q0dWlWbvaj1tItpw5msGd7QflWs=/0x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F08%2Fvriendin-worthy-de-jong.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhhhw![]()
Tof! Dat lijkt mij echt fantastisch, atletiek live mee maken tijdens de Olympische Spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Nu je het zegt...quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand ooit Bono en Van Inkel in dezelfde ruimte gezien eigenlijk?
Muziek aan tijdens sex is meh...quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Ow verkering.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heel erg basisschool-erig ik weet het, maar ik zei "Lieve schat, het kan me echt aan mijn reet roesten wie er wint, jij bent toch al mijn winnaar". En vroeg toen of ze verkering met me wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |