nochtans iconisch.quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
U2 is sowieso een beetje overrated
Ja, net tijdens die herriequote:
Dat is ieder jaar weer zoquote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen nog veel te veel U2 op een kort stukje
misschien kun je aanbieden dat jij het opruimtquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Angie heeft een bericht gestuurd. Die moet nog komen toch?
Staan er altijd vies veel in op de ochtend en middag van de 31e jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen nog veel te veel U2 op een kort stukje
en je was opgehangen?quote:
Leuk! Dan moeten we even een minimeet afspreken!quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:Peaceman, @:Diaan73, @:Gretzl, ik heb een ticket voor DTRH gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop