Blegh. Radio-editquote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb begin niet gehoord, band versie of blegh versie?
Komop, kunnen we kleinposter @ShinyStar niet kwalijk nemen. En dan ook nog eens @ESF1Gamer die door het slotje gaat lopen posten.quote:
Ik hoor gitarenquote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
De album versie is beter met de bombastische gitaren
De albumversie was zonder orkest. Je kon de orkestversie later downloaden via een site en dan moest je de cd in de pc doen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
De album versie is beter met de bombastische gitaren
Weet ik.quote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
@:esf1gamer je hoeft niet langer naar je scherm te staren en je af te vragen waarom niemand post... we zijn heir al
We geven haar nog eventjes, komt vanzelf.quote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
@:esf1gamer je hoeft niet langer naar je scherm te staren en je af te vragen waarom niemand post... we zijn heir al
best aardig ja, maar een piepklein beetje hoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Voor de jaarwisselingquote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
We geven haar nog eventjes, komt vanzelf.
Traditiesquote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komop, kunnen we kleinposter @:ShinyStar niet kwalijk nemen. En dan ook nog eens @:ESF1Gamer die door het slotje gaat lopen posten.
Dat was op de albumversie dus nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer de band erin komt... Elke keer weer kippenvel![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer de band erin komt... Elke keer weer kippenvel
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou hem lager plaatsen, maar hij staat wel in mijn top 1748quote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
best aardig ja, maar een piepklein beetje hoog.
Ik ben meestal niet zo'n stadsmensquote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NYC is ook erg druk, maar ik vond het een fijne stad om te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |