SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft niet, gewoon lekker knallenquote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....hoe ga ik dit nou weer uitleggen hier?![]()
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je jarig? Of wat anders belangrijks?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de volgende TT moeten we wel ToT feliciteren
Smile, it's free therapy.![]()
en jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de volgende TT moeten we wel ToT feliciteren![]()
![]()
En jou.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
En jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Moet je eens doen bij mensen die dit niet kennen![]()
kan leuk zijn
![]()
of heel pijnlijk
Echt hequote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
kan leuk zijn
![]()
of heel pijnlijk![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Had gister een vriendin die vroeg: 'ben je altijd al op 31 december jarig'?quote:
:')![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had gister een vriendin die vroeg: 'ben je altijd al op 31 december jarig'?Wait, whut?
![]()
mss voor volgende topic start kunnen we ff iedereen opsommen die nu jarig is of morgen?
Blijkbaar heel aantal?
voor wie ik het niet zelf tegen gezegd heb. alvast gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik zei iets van 'nee in 1997 was ik op een andere dag jarig'quote:
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Welterustenquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
Anyway, maffen hier!Prettige voortplanting!
Slaap lekker ToTtieequote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
morgen wakker worden als Abrahamquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog even een dansje voor @:Puzzie en over iets meer dan een uurtje voor kapoentje en ToT![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Slaaplekkerquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog even een dansje voor @:Puzzie en over iets meer dan een uurtje voor kapoentje en ToT
Laat koffie/ cola gehad of toch niet ?quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog veel te veel energie om te slapenSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja om 8 uur nog twee bakken koffiequote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laat koffie/ cola gehad of toch niet ?:')![]()
Je wacht gewoon op je naamtopic over 63 minutenquote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog veel te veel energie om te slapen![]()
![]()
Lekker sliepe ToTiiequote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
![]()
ai zou ik voorlopig niet door in slaap kunnen komen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja om 8 uur nog twee bakken koffie
drink dat vanaf de middag niet meer of heb je daar minder last van?Smile, it's free therapy.![]()
Ik had ook geen verjaardags TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
wakker worden blijven tot je jarig bentquote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja om 8 uur nog twee bakken koffie
kun je meteen trakteren![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je wacht gewoon op je naamtopic over 63 minuten
Iemand nog een code hebben voor een gratis AH bezorging? krijg ik net in de mail. doe er niks mee.Smile, it's free therapy.![]()
Worden? Slaapt hij al?quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
wakker worden tot je jarig bent
kun je meteen trakteren
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik drink altijd koffie na het avondeten maar normaal maar 1 kop. Maar het komt wel goed hoor. Hoef morgen niet vroeg op.quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai zou ik voorlopig niet door in slaap kunnen komen.
drink dat vanaf de middag niet meer of heb je daar minder last van?:')![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had ook geen verjaardags TT
Ik wilde net posten: ik mis Amy en daar ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja wil ik wel hoorquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand nog een code hebben voor een gratis AH bezorging? krijg ik net in de mail. doe er niks mee.
Uiteindelijk komt alles wel goedquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie na het avondeten maar normaal maar 1 kop. Maar het komt wel goed hoor. Hoef morgen niet vroeg op.
ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand nog een code hebben voor een gratis AH bezorging? krijg ik net in de mail. doe er niks mee.
maar bedankt voor het aanbod![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde net posten: ik mis Amy en daar ben je
Ik heb net bijna 3 uur gebeld met een vriend
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Thanksquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb je de code in DM gestuurd
dat klinkt raarrrrrrrquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb net bijna 3 uur gebeld met een vriend
na de vorige topics![]()
![]()
Zijn eerste verjaardagscadeauquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb je de code in DM gestuurd![]()
![]()
Nog gefeliciteerd man!quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
21 november, net geweest.![]()
volgend jaar weerquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
21 november, net geweest.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn eerste verjaardagscadeau![]()
![]()
kak had het eigenlijk om 0.00 moeten sturen!!
ja mooi!!quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn eerste verjaardagscadeausinterklaaskapoentje
![]()
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn eerste verjaardagscadeau
Dat was kreequote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat klinkt raarrrrrrr
na de vorige topics![]()
Ik ga je alvast feliciteren, anders vergeet ik het misschien morgen.quote:
VAN HARTE !!Yea, she's on crack.sinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga je alvast feliciteren, anders vergeet ik het misschien morgen.
VAN HARTE !!
je was net kopje onder gegaan zeker?quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wacht sorry. Miste het sarcasme![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
kak had het eigenlijk om 0.00 moeten sturen!!
![]()
![]()
Het was niet Kree.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat klinkt raarrrrrrr
na de vorige topics
Ik heb geen fles drank op en zit ook niet bij mn ouders
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is hier misschien nog een leuk meisje dat even een slurpie bij me wil doen voor ik ga slapen?Yea, she's on crack.![]()
opluchtingquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was niet Kree.
Ik heb geen fles drank op en zit ook niet bij mn ouders![]()
![]()
De vriendin van kree is net vrijgezel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is hier misschien nog een leuk meisje dat even een slurpie bij me wil doen voor ik ga slapen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 23:05:20 ]![]()
Is @JustinK al naar bed? Die heeft een slurpie meisje in zn UI
Truequote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet elke film hoeft gezellig te zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaaaa @JustinKquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Is @:JustinK al naar bed? Die heeft een slurpie meisje in zn UI![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was niet Kree.
Ik heb geen 3 flessen drank op en zit ook niet bij mn oudersftfy
@JustinK is hier meestal 's morgens vroeg al .....quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is hier misschien nog een leuk meisje dat even een slurpie bij me wil doen voor ik ga slapen?
vraag je het dan nog een keer![]()
![]()
er was niks raars aan denk? hoewel het verhaal raar is.quote:
maar laat ik dit nog even zeggen voor jullie er allemaal weer wat anders van maken? Ik kan me niet voorstellen om met iemand zolang en uren te kletsen aan de telefoon, zonder dat er niet is is van vriendschap ofzo?
dr is toch meer dat weten jullie en weet ik ook. uitbuiten zal ik het nooit zo doen. maarre ik denk het helpt haar en dat is voor mij opzich ff genoeg. mss gaan we wel daten, ? weet ik veel later zorg.
nu bedtijd en morgen promo filmpjes maken enzo op werk. LOL.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Is @:JustinK al naar bed? Die heeft een slurpie meisje in zn UIJa het is toch al kwart over geweestquote:![]()
![]()
![]()
Deze manquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ja het is toch al kwart over geweest![]()
![]()
![]()
Te laat.quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK is hier meestal 's morgens vroeg al .....
vraag je het dan nog een keerYea, she's on crack.![]()
lekker reboundenquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
er was niks raars aan denk? hoewel het verhaal raar is.
maar laat ik dit nog even zeggen voor jullie er allemaal weer wat anders van maken? Ik kan me niet voorstellen om met iemand zolang en uren te kletsen aan de telefoon, zonder dat er niet is is van vriendschap ofzo?
dr is toch meer dat weten jullie en weet ik ook. uitbuiten zal ik het nooit zo doen. maarre ik denk het helpt haar en dat is voor mij opzich ff genoeg. mss gaan we wel daten, ? weet ik veel later zorg.
nu bedtijd en morgen promo filmpjes maken enzo op werk. LOL.
Wat versta je onder vroeg? Vanochtend was het weer na 10 uurquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK is hier meestal 's morgens vroeg al .....
vraag je het dan nog een keer![]()
![]()
Nope die is wijzerquote:Op maandag 30 december 2024 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk volgt Kissingbird jouw gevoel niet hoor![]()
3 flessen?quote:
Naja, misschien om het liefdesverdriet te verdrinken. Helpt alleen niet echt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
moet ze zelf weten ik zeg het alleen maar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk volgt Kissingbird jouw gevoel niet hoor
jij bent wel beetje verzuurd trouwens? of zo klink je, wat is loos?Do what you love, love what you do!![]()
haha nee toch niet want heb je het niet goed begrepen denk ?quote:
ik had dit allang al af moeten kappen wss. maaaaaar ok.Do what you love, love what you do!![]()
wowquote:Op maandag 30 december 2024 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
moet ze zelf weten ik zeg het alleen maar.
jij bent wel beetje verzuurd trouwens? of zo klink je, wat is loos?
ze maakt hier gewoon een grapje van wat ik zie zonder bijbedoeling.Smile, it's free therapy.![]()
Oh ja, alweer bijna opnieuw zelfs.quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ja het is toch al kwart over geweest
quote:Op maandag 30 december 2024 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee toch niet want heb je het niet goed begrepen denk ?
ik had dit allang al af moeten kappen wss. maaaaaar ok.leg het nog eens uit
ik ook? hahahaquote:Op maandag 30 december 2024 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wow
ze maakt hier gewoon een grapje van wat ik zie zonder bijbedoeling.Do what you love, love what you do!![]()
Slaap ik al bijna 2 keerquote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, alweer bijna opnieuw zelfs.![]()
![]()
neeeeeeequote:
het is te lang om het dan weer ff in twee zinnen uit te leggen he?
maargoed vast iemand maakt wel samenvatting ervan. En anders maakt niet uit want wat ik doe of denk hangt niet echt af van wat jullie hier zeggen. Hoewel soms waardeer ik de tips wel. laat ik dat wel ff zeggen.
Ik ben jaloers! Ik slaap nog niet eens een halve keerquote:
Uh kree je hebt het er best regelmatig overquote:Op maandag 30 december 2024 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeee
het is te lang om het dan weer ff in twee zinnen uit te leggen he?
maargoed vast iemand maakt wel samenvatting ervan. En anders maakt niet uit want wat ik doe of denk hangt niet echt af van wat jullie hier zeggen. Hoewel soms waardeer ik de tips wel. laat ik dat wel ff zeggen.
![]()
en het is duidelijk
Owquote:Op maandag 30 december 2024 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik slaap nog niet eens een halve keer![]()
Keertje ruilen dan?![]()
![]()
okquote:Op maandag 30 december 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh kree je hebt het er best regelmatig over![]()
en het is duidelijk
Ik heb vanmiddag tijdje geslapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ik van je houquote:Op maandag 30 december 2024 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen???![]()
![]()
Nou vooruit danquote:Op maandag 30 december 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, graag!
Mag ik dan op jouw luxe matras?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik maak de grap nietquote:Op maandag 30 december 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3 flessen?
Naja, misschien om het liefdesverdriet te verdrinken. Helpt alleen niet echt.![]()
![]()
Goedenavond en nee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Abend ihr allen. Noch was gemist ofzo?
![]()
![]()
Avondquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
De liefde?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Welnee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Mij?quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso aapie van me, koetchie koetchie koetchie
Hihi gekkiequote:Op maandag 30 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso aapie van me, koetchie koetchie koetchie![]()
![]()
![]()
quote:Loopt er alweer 1 te janken hoor, zal de toon veranderen naar. "Tuulk poes, kroelie kroelie kroelie purr purr"quote:
Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Loopt er alweer 1 te janken hoor, zal de toon veranderen naar. "Tuulk poes, kroelie kroelie kroelie purr purr"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Je hebt de mijlpaal van 40.000 posts zojuist overschredenquote:
welcome to my world.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Durf niks meer te zeggen...Of iemand valt er wel over.
Echt? Lol.quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt de mijlpaal van 40.000 posts zojuist overschreden![]()
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Durf niks meer te zeggen...Of iemand valt er wel over.
![]()
![]()
Thxquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Slaap lekker aapie van me kroel kroel purr purr![]()
![]()
nee ik dus ook niet. enne dat zoetsappige hou ik ook totaal niet van.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar weet je? Ik geef geen neukDat scheelt ook wel hoor
wil niet zeggen dat ik de boosaardige ben hier in dit topic dus, zeg alleen wel waar het op staat vanuit mijn idee
Ola chica bonita, nu nog niet zo gapen want een glimlach staat je zoveel mooierquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola chica bonita, nu nog niet zo gapen want een glimlach staat je zoveel mooier![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Ja wat? Ik ga toch niet op mijn tenen lopen hier of een opmerking wel of niet gepast is volgens de regels van een linkse grachtengordel? Hou op met mij, ik zeg altijd lekker wat ik denkquote:
Zullen we de komende 16 minuten kapoentje gewoon in zijn eentje laten bolken en dan wij om 00.00 uur met zijn allen hier: SURPRISEHappy Birthday
![]()
![]()
als er niemand meer gelachen heeft vanavond om en wat ik post. dan is mijn missie niet geslaagd. Hahaha.
hoewel serieuze shizzle erbij. maar ok hoop wel ff gelachen.Do what you love, love what you do!![]()
goedzoo. ik hou ervan iig `;pquote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ga toch niet op mijn tenen lopen hier of een opmerking wel of niet gepast is volgens de regels van een linkse grachtengordel? Hou op met mij, ik zeg altijd lekker wat ik denkDo what you love, love what you do!![]()
Meh neh..... Maar ik ben ook een etterquote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we de komende 16 minuten kapoentje gewoon in zijn eentje laten bolken en dan wij om 00.00 uur met zijn allen hier: SURPRISEHappy Birthday
Geen idee waar dit vandaan komt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ga toch niet op mijn tenen lopen hier of een opmerking wel of niet gepast is volgens de regels van een linkse grachtengordel? Hou op met mij, ik zeg altijd lekker wat ik denk
Ik maakte alleen de zin van Justin af.![]()
Ik ruik verdomme wel een beetje als een baby momenteel, had net gedoucht met nieuwe douche gel... Maar ik ruik beetje zwitsal geurtje
Ow, nee... Was ook niet op jou gericht hoorquote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt.
Ik maakte alleen de zin van Justin af.
En ook niet echt serieus bedoeltquote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt.
Ik maakte alleen de zin van Justin af.
lol jij en ik morgen in pictonary. oftewel https://skribbl.io .quote:
oefenen maar alvast want maak jullie in.Do what you love, love what you do!![]()
Nouja je deed mij quoten vandaarquote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, nee... Was ook niet op jou gericht hoor![]()
![]()
![]()
Nee joh, dat was naar die oudejaars dag baby gericht, en die kent me ook wel wat langer dan vandaag.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja je deed mij quoten vandaar
Geen idee wie oudejaarsdagbaby isquote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, dat was naar die oudejaars dag baby gericht, en die kent me ook wel wat langer dan vandaag.![]()
![]()
Ik winquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
lol jij en ik morgen in pictonary. oftewel https://skribbl.io .
oefenen maar alvast want maak jullie in.♡♡♡♡![]()
Hou ik ook geheim.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee wie oudejaarsdagbaby isLach met een schone bips![]()
Keus uit twee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee wie oudejaarsdagbaby is![]()
morgen happy. we doen wel ff dm en hoop dat ik. beetje nog in de middag terug ben.quote:
Komt goed. leuk !Do what you love, love what you do!![]()
Jajaja het is laat. Maar blijf speciaal op voor de jarigequote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 23:44:27 ]![]()
Simple planquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik toch?quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee wie oudejaarsdagbaby is:')![]()
We doen geen dmquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
morgen happy. we doen wel ff dm en hoop dat ik. beetje nog in de middag terug ben.
Komt goed. leuk !♡♡♡♡![]()
quote:quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of hier dan, maakt mij niet uit
Ze hebben hier in de buurt trouwens vandaag al het vuurwerk over de grens opgehaald, was gisteren nog rustig
gehehe. omdat we dit toch niet in dm doen, ik denk niet dat happy dat wil. mss spelletje zo doen wel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
o en voor iedereen er weer allemaal moeilijk over gaat doen, tis multiplayer dus iedereen mag nog meedoen ook. Ik vindt t leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Veel directer kon ie ook weer niet op zijn oog komen, had ietwat subtieler gemogen/gekund. Maar denk wel dat er een kern van duidelijkheid in zitquote:
liever duidelijk als achterbaks hequote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Veel directer kon ie ook weer niet op zijn oog komen, had ietwat subtieler gemogen/gekund. Maar denk wel dat er een kern van duidelijkheid in zit
quote:Op maandag 30 december 2024 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels naar bed verhuisd![]()
![]()
Die film ben in schok
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk zal ze eens mee zijn, maar boeit verder ook niet voor het verhaal. uitnodiging staat voor morgen. en aan wie mee wil doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zoeken jullie lekker verder maar uitDo what you love, love what you do!![]()
Ik niet in deze menoige a trois.... HC is way beyond my leaguequote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk zal ze eens mee zijn, maar boeit verder ook niet voor het verhaal. uitnodiging staat voor morgen. en aan wie mee wil doen.
Kree en ik hebben dit gesprek al vaker gehad.quote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Veel directer kon ie ook weer niet op zijn oog komen, had ietwat subtieler gemogen/gekund. Maar denk wel dat er een kern van duidelijkheid in zit
Ik ben vriendelijk en duidelijk.
Niks achterbaks aan.♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik niet in deze menoige a trois.... HC is way beyond my league![]()
♡♡♡♡![]()
ja dit klopt wel dus. hahaha dus er valt ook weinig over te zeggen verder door de rest.quote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kree en ik hebben dit gesprek al vaker gehad.
Niks achterbaks aan.
Idd vaker over gehad, enne ik waardeer HC ook zoals ze is. en denk ze mij ook. en dat is toch prima?
quote:
Over een jongen in de Belgische psychiatrie.
Dat het geen feel good film ging zijn had ik wel verwacht maar dit einde ben ik even stil van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou dan zeggen "Lieve kree, ik vind je een heel aardige kerel maar je hoeft me niet te dm'en. Liefs HC"quote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kree en ik hebben dit gesprek al vaker gehad.
Niks achterbaks aan.Zou ik echt doen, ik zweer
Ohja gelezenquote:Op maandag 30 december 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een jongen in de Belgische psychiatrie.
Dat het geen feel good film ging zijn had ik wel verwacht maar dit einde ben ik even stil van.
Heftig♡♡♡♡![]()
haha in eerste instantie, maar we hebben wat vaker met elkaar dm gehad enzo over dit. dus ik snap HC. hahaha no Problem.quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen "Lieve kree, ik vind je een heel aardige kerel maar je hoeft me niet te dm'en. Liefs HC"Zou ik echt doen, ik zweer
Wel een aanraderquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En alvast happy birthday to you, happy birthday happy birthday happy birthday to youYou know
Ik laat deze gaanquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen "Lieve kree, ik vind je een heel aardige kerel maar je hoeft me niet te dm'en. Liefs HC"Zou ik echt doen, ik zweer
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Nog een minuutquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
En alvast happy birthday to you, happy birthday happy birthday happy birthday to youYou know
Ja bedanktquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behaviorsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Happy birthday aan @:sinterklaaskapoentje en @:tot
Gefeliciteerd @sinterklaaskapoentje en @ToT![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2024 00:02:46 ]![]()
Oké, jij legt jouw woorden altijd op een goudschaaltje.quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dankequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Gefeliciteerd @:sinterklaaskapoentje en ToT![]()
![]()
Ja, dank je dat het je is opgevallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, jij legt jouw woorden altijd op een goudschaaltje.
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd @:Sinterklaaskapoentje en @:ToT
@sinterklaaskapoentje en @ToT aka ABRAHAMquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
@:sinterklaaskapoentje en @:ToT aka ABRAHAM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh niks aan de hand hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef Kissingbird het volgende:
ow gezellig weer hier
toedels , geen zin in gedoeLach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shit die is snel oud geworden![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shit die is snel oud gewordensinterklaaskapoentje
![]()
Moet alleen nog moe worden voor ik kan gaan slapen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef Kissingbird het volgende:
ow gezellig weer hier
toedels , geen zin in gedoe![]()
![]()
Meestal helpt aftrekken wel, lukt dat nog op jouw leeftijd denk je?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moet alleen nog moe worden voor ik kan gaan slapen
Er is volgens mij alleen maar gezelligheidquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef Kissingbird het volgende:
ow gezellig weer hier
toedels , geen zin in gedoe
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom moest ik hier om lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meestal helpt aftrekken wel, lukt dat nog op jouw leeftijd denk je?
niks vreemds idd ik vind het wel humor. alleen nu moet ik echt naar bed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is volgens mij alleen maar gezelligheidDo what you love, love what you do!![]()
Is ook gewoon goed garpjequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier om lachen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
niks vreemds idd ik vind het wel humor. alleen nu moet ik echt naar bed.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: