SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft niet, gewoon lekker knallenquote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....hoe ga ik dit nou weer uitleggen hier?![]()
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je jarig? Of wat anders belangrijks?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de volgende TT moeten we wel ToT feliciteren
Smile, it's free therapy.![]()
en jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In de volgende TT moeten we wel ToT feliciteren![]()
![]()
En jou.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
En jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Moet je eens doen bij mensen die dit niet kennen![]()
kan leuk zijn
![]()
of heel pijnlijk
Echt hequote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
kan leuk zijn
![]()
of heel pijnlijk![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Had gister een vriendin die vroeg: 'ben je altijd al op 31 december jarig'?quote:
:')![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had gister een vriendin die vroeg: 'ben je altijd al op 31 december jarig'?Wait, whut?
![]()
mss voor volgende topic start kunnen we ff iedereen opsommen die nu jarig is of morgen?
Blijkbaar heel aantal?
voor wie ik het niet zelf tegen gezegd heb. alvast gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik zei iets van 'nee in 1997 was ik op een andere dag jarig'quote:
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Welterustenquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
Anyway, maffen hier!Prettige voortplanting!
Slaap lekker ToTtieequote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
morgen wakker worden als Abrahamquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog even een dansje voor @:Puzzie en over iets meer dan een uurtje voor kapoentje en ToT![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Slaaplekkerquote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog even een dansje voor @:Puzzie en over iets meer dan een uurtje voor kapoentje en ToT
Laat koffie/ cola gehad of toch niet ?quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog veel te veel energie om te slapenSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja om 8 uur nog twee bakken koffiequote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laat koffie/ cola gehad of toch niet ?:')![]()
Je wacht gewoon op je naamtopic over 63 minutenquote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog veel te veel energie om te slapen![]()
![]()
Lekker sliepe ToTiiequote:Op maandag 30 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
![]()
ai zou ik voorlopig niet door in slaap kunnen komen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja om 8 uur nog twee bakken koffie
drink dat vanaf de middag niet meer of heb je daar minder last van?Smile, it's free therapy.![]()
Ik had ook geen verjaardags TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
wakker worden blijven tot je jarig bentquote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja om 8 uur nog twee bakken koffie
kun je meteen trakteren![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je wacht gewoon op je naamtopic over 63 minuten
Iemand nog een code hebben voor een gratis AH bezorging? krijg ik net in de mail. doe er niks mee.Smile, it's free therapy.![]()
Worden? Slaapt hij al?quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
wakker worden tot je jarig bent
kun je meteen trakteren
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik drink altijd koffie na het avondeten maar normaal maar 1 kop. Maar het komt wel goed hoor. Hoef morgen niet vroeg op.quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai zou ik voorlopig niet door in slaap kunnen komen.
drink dat vanaf de middag niet meer of heb je daar minder last van?:')![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had ook geen verjaardags TT
Ik wilde net posten: ik mis Amy en daar ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja wil ik wel hoorquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand nog een code hebben voor een gratis AH bezorging? krijg ik net in de mail. doe er niks mee.
Uiteindelijk komt alles wel goedquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie na het avondeten maar normaal maar 1 kop. Maar het komt wel goed hoor. Hoef morgen niet vroeg op.
ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand nog een code hebben voor een gratis AH bezorging? krijg ik net in de mail. doe er niks mee.
maar bedankt voor het aanbod![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde net posten: ik mis Amy en daar ben je
Ik heb net bijna 3 uur gebeld met een vriend
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Thanksquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb je de code in DM gestuurd
dat klinkt raarrrrrrrquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb net bijna 3 uur gebeld met een vriend
na de vorige topics![]()
![]()
Zijn eerste verjaardagscadeauquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb je de code in DM gestuurd![]()
![]()
Nog gefeliciteerd man!quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
21 november, net geweest.![]()
volgend jaar weerquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
21 november, net geweest.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn eerste verjaardagscadeau![]()
![]()
kak had het eigenlijk om 0.00 moeten sturen!!
ja mooi!!quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn eerste verjaardagscadeausinterklaaskapoentje
![]()
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn eerste verjaardagscadeau
Dat was kreequote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat klinkt raarrrrrrr
na de vorige topics![]()
Ik ga je alvast feliciteren, anders vergeet ik het misschien morgen.quote:
VAN HARTE !!Yea, she's on crack.sinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga je alvast feliciteren, anders vergeet ik het misschien morgen.
VAN HARTE !!
je was net kopje onder gegaan zeker?quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wacht sorry. Miste het sarcasme![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
kak had het eigenlijk om 0.00 moeten sturen!!
![]()
![]()
Het was niet Kree.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
dat klinkt raarrrrrrr
na de vorige topics
Ik heb geen fles drank op en zit ook niet bij mn ouders
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is hier misschien nog een leuk meisje dat even een slurpie bij me wil doen voor ik ga slapen?Yea, she's on crack.![]()
opluchtingquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was niet Kree.
Ik heb geen fles drank op en zit ook niet bij mn ouders![]()
![]()
De vriendin van kree is net vrijgezel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is hier misschien nog een leuk meisje dat even een slurpie bij me wil doen voor ik ga slapen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 23:05:20 ]![]()
Is @JustinK al naar bed? Die heeft een slurpie meisje in zn UI
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Truequote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet elke film hoeft gezellig te zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaaaa @JustinKquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Is @:JustinK al naar bed? Die heeft een slurpie meisje in zn UI![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was niet Kree.
Ik heb geen 3 flessen drank op en zit ook niet bij mn oudersftfy
@JustinK is hier meestal 's morgens vroeg al .....quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is hier misschien nog een leuk meisje dat even een slurpie bij me wil doen voor ik ga slapen?
vraag je het dan nog een keer![]()
![]()
er was niks raars aan denk? hoewel het verhaal raar is.quote:
maar laat ik dit nog even zeggen voor jullie er allemaal weer wat anders van maken? Ik kan me niet voorstellen om met iemand zolang en uren te kletsen aan de telefoon, zonder dat er niet is is van vriendschap ofzo?
dr is toch meer dat weten jullie en weet ik ook. uitbuiten zal ik het nooit zo doen. maarre ik denk het helpt haar en dat is voor mij opzich ff genoeg. mss gaan we wel daten, ? weet ik veel later zorg.
nu bedtijd en morgen promo filmpjes maken enzo op werk. LOL.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: