SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja tactisch romanticus ik hoorquote:
Zo heb ik het ook opgelost ja, was geen twijfel mogelijk over m'n bedoelingenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferen.
Of je gaat gewoon niet de hele tijd lapo-huntenquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn die TT's niet gewoon wat langer?
Ja, ineens andere dingen die belangrijk worden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn nu op de leeftijd dat we voor comfort kiezen CE
Prima auto'squote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, eerder die tweede reden en ook geen Tesla of een Polestar![]()
@:wereldgozer
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferen.
Ja hallo.quote:
*scherpt tanden en trekt kisten aanquote:
Aiaiaiaiquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*scherpt tanden en trekt kisten aan
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schildenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*scherpt tanden en trekt kisten aan
quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Dat je niet uiteindelijk zoiets hebt van "En naar wiens bruiloft gingen we vandaag zei je?" en dat je het dan pas snapt als je het altaar op gesleurd wordt.
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima auto's
Als je zelf totaal incapabel bent om fatsoenlijk te rijden
WASSERKANONE JAquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schilden
Met zn allen morgen naar Veenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schilden
Caramba?quote:
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.![]()
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbijquote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |