En mis je dan ook altijd het nummer wat er dan na moet komen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen maar albums als ik muziek luister dus als ze dan weer een radio-edit van het een of ander draaien raak ik helemaal uit balans.
Er schijnt nog iemand een hitlergroet te hebben gedaan in het café tijdens Rammstein - Zeit.quote:
jezelf eerst even steken of beschieten ofzoquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
112. Gooi het op ontoerekeningsvatbaar of zelfverdediging.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt nog iemand een hitlergroet te hebben gedaan in het café tijdens Rammstein - Zeit.
Nee dit kan nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt nog iemand een hitlergroet te hebben gedaan in het café tijdens Rammstein - Zeit.
Die vraag kreeg ik laatst van mijn balzakquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theezakje vraagt zich af wie jullie zouden bellen als je iemand vermoord zou hebben.
Saul Goodmanquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theezakje vraagt zich af wie jullie zouden bellen als je iemand vermoord zou hebben.
Bij albums die ik veel luister wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En mis je dan ook altijd het nummer wat er dan na moet komen?
Precies.quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezelf eerst even steken of beschieten ofzo
Van Zep weet ik het niet, maar Roger Waters van Pink Floyd kraamt al heel wat jaren onzin uit, dus vermoedelijk denk je aan hemquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef EDMAN- het volgende:
Wie van die ouwe knakkers was nu weer antisemiet geworden?
Da's Dazed and Confused, die was al veel eerderquote:
Ik ben niet bang, ik vind het onbeleefd.quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje oud voor de generatie die te bang is om te bellen?
Die zit wel een beetje in het Weghorst kampt jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Van Zep weet ik het niet, maar Roger Waters van Pink Floyd kraamt al heel wat jaren onzin uit, dus vermoedelijk denk je aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |