Daar hoort ie welquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb deze al meerdere malen begin van de middag/eind vd ochtend de 31e gehoord. Zonde.
Ik las iets anders en dacht: hoezo heb je er 2quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik heb 3 min door de woonkamer gesprongen. Mijn kuiten doen nu pijn
Dan heb je kuiten getraindquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik heb 3 min door de woonkamer gesprongen. Mijn kuiten doen nu pijn
Dat laatste wist ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is Charly Lownoise wel van flinke invloed geweest op mijn muzikale opvoeding. Was ook de man achter Bitte ein Beat!
Hij werkte ook mee als producer bij Deepack en Starsplashquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik nietleuk om te weten
mijn blaas heeft daar een andere mening overquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat springen (zekers op een trampoline) beter voor je is dan een rondje rennen?
Yes. Dat merk je zodra je kinderen hebt. En een trampoline.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat springen (zekers op een trampoline) beter voor je is dan een rondje rennen?
Maarquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Herman Brood is het hier niet mee eensquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |