Weet jij of Littler al aan het pieken is dan?quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm op welke leeftijd piek je als profdarter? Ik zou zeggen rond de 30 maar je hebt uitzonderingen zoals Littler
40-45quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm op welke leeftijd piek je als profdarter? Ik zou zeggen rond de 30 maar je hebt uitzonderingen zoals Littler
DOEVGODquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
Goedenavond FOK vrienden.
Alles hier is wel, ik ben alleen nog niet thuis.
Mooi om te zien dat de kikvorsman moeite heeft met onze halve Nederlander
We verwachten je voor het kebabvarkentje makker.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
Goedenavond FOK vrienden.
Alles hier is wel, ik ben alleen nog niet thuis.
Mooi om te zien dat de kikvorsman moeite heeft met onze halve Nederlander
Limgodquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar zal meisje De Breij wel weer aan de beurt zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Derks. Humor voor gevorderden.
Dit.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op zich is er voor Mike nog weinig aan de hand. Staat nog steeds prima gemiddelde te gooien
Die ene Zweedse supermarktmanagerquote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Per Laursen, Magnus Caris, Petri Korte
In principe ben je aan het pieken als je ze uit de losse pols kan laten vliegen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Magnús Ver Magnússonquote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Per Laursen, Magnus Caris, Petri Korte
Zegt degene die 90 kilometer achter elkaar heeft gerend in Schotlandquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Evangelion het volgende:
Nieuwjaarsduiken aan de kust afgelast vanwege harde windstoten
Jammer dat was ik echt van plan
Een paar witte veters uit de losse pols voor je.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe ben je aan het pieken als je ze uit de losse pols kan laten vliegen.
Pas zijn eerste tourkaartjaar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe staat die de Graaf eigenlijk 80 op de oom als ie zo kan gooien?
Met haar kutcolumns.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal meisje De Breij wel weer aan de beurt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |