Femboyquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fem durft gewoon niet, treurig blijft dat
De altijd hoekige Cant op 4. Zegt genoegquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Pistolero het volgende:
Wat een lachwekkend verschil eigenlijk weer tussen Fem, Puck en Lucinda en de rest.
Mathilde van der Poel?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een race die veel leuker is zonder de aanwezigheid van Van der Poel.
Het veldrijden is voor Pieterse ook wel het minst interessant van de drie categorieën die ze doet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:37 schreef Pistolero het volgende:
Mogen we het seizoen van Puck tot nu toe inmiddels als tamelijk teleurstellend gaan bestempelen?
Het valt toch wel mee. Iets minder sterk dan de twee voorgaande jaren, maar ze kan volgens mij toch ook nog wel WK worden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:37 schreef Pistolero het volgende:
Mogen we het seizoen van Puck tot nu toe inmiddels als tamelijk teleurstellend gaan bestempelen?
Eens zien of hij het langer volhoudt dan 3 rondjesquote:
Die rijdt straks weer een halve ronde met de bril in zijn mond genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Eens zien of hij het langer volhoudt dan 3 rondjes
Deze enorme ups en downs zitten wel redelijk in zijn natuur toch? Wat overigens apart is, getuige de constantheid die hij op de weg toont.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Thibau hier ten onder aan de druk?
Rijdt alleen nog in de cross omdat zijn vader Sven isquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze enorme ups en downs zitten wel redelijk in zijn natuur toch? Wat overigens apart is, getuige de constantheid die hij op de weg toont.
Ik denk dat Nys gewoon meer een wegrenner is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Thibau hier ten onder aan de druk?
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Rijdt alleen nog in de cross omdat zijn vader Sven is
Je valt in eerste ronde en je gelooft er gelijk niet meer in. Mentaal sterk en tegelijk zwak. Ach.quote:Ik heb mijn stuur rustig rechtgezet, maar ik geloofde niet dat het nog goed zou komen.
Zou nogal hard gegaan zijn en het paaltje dwars doormiddenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:03 schreef H.Vviv het volgende:
Inderdaad geen Van der Poel in Koksijde.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |