Waarom ga je die dan ook nu afsteken?quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Geluid van muziek komt niet goed genoeg boven de cobra bommen uit
Kaas me mosterd graag!quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog in de aanbieding:
een restje mie met babi pangang, gelieve zelf op te warmen
kaasstengels
cassave
kaas
worst
paprika
zoete aardappel
Dit is wel tijdloosquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stiekem gewoon een prima plaat, maar misschien niet zo hoog
Alsof die titels Ess ook maar iets zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kon natuurlijk wel nagaan dst Stairway to Heaven er not aan zit te komen
Lievuhquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lievelingsliedje van mijn dochter van 5Speciaal voor haar op gestemd.
Deurdicht.wav, ontvangen via infrarood op mijn mobieltje.quote:
Cassavequote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog in de aanbieding:
een restje mie met babi pangang, gelieve zelf op te warmen
kaasstengels
cassave
kaas
worst
paprika
zoete aardappel
Doe mn best, wel wat lastiger wanneer T2000 niet opstaatquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kom je gezellig meeposten.
je zit nogquote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
"het zit nog veel te diep in mij"
huehue?
'Ik doe de deur dicht' verwijst naar de deur van de grafkistquote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je hart is zo dichtbij me
Maar het klopt niet
De zanger van Abel is necrofiel
Ik ook. In december draait het om de lijst zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Last van het nieuwe tijdstip? Ik kijk het eigenlijk altijd terug op/na 1 januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |