SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Technisch gezien kan het wel. Maar dan is die oom ruim 80 als zijn kind een tiener is en die vergen veel energiequote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog wel toch
Mijn oom is 69 en heeft net z'n derde kind gehad...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik wil ook nageslacht voor als ik straks bejaard ben. Mijn opa en oma hebben een hele familie achtergelaten. Maar geen kinderen betekent niets...quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Er is een Netflix-docu over een gast die over de hele wereld sperma doneerde, schijnt meer dan 1000 kinderen te hebbenquote:
:')![]()
Dus ook nooit hoeven op passen op kleinkinderenquote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ook nageslacht voor als ik straks bejaard ben. Mijn opa en oma hebben een hele familie achtergelaten. Maar geen kinderen betekent niets...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja op je twintigste wil je toch eigenlijk geen bejaarde vader hebben...quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel. Maar dan is die oom ruim 80 als zijn kind een tiener is en die vergen veel energie
Ik ben bijna 35. Kan nog wel even.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dat kan je gewoon weigeren als een echte baasquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus ook nooit hoeven op passen op kleinkinderen:')![]()
ik was nog aan het posten, maar kwijt.
wat ik wilde zeggen ik vind mijn neefjes en nichtje nu wel leuker als als baby enzo.
En en wellicht he? zou het kunnen nog wel. en mss zijn eigen kinderen leuker als vanaf afstand zien. en ga je er beetje meer in mee?Do what you love, love what you do!![]()
Papa kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfs een boekquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is een Netflix-docu over een gast die over de hele wereld sperma doneerde, schijnt meer dan 1000 kinderen te hebben![]()
![]()
Wow. Allemaal kree's
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
verder wil ik nog steeds president worden van dit land. en gaat er een hele andere wind waaien.
de kree......Do what you love, love what you do!![]()
Concepts of a plan?quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef kree het volgende:
verder wil ik nog steeds president worden van dit land. en gaat er een hele andere wind waaien.
de kree......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Moet je ook even de staatsvorm veranderenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef kree het volgende:
de kree......
Alleen met vlagen zekerquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef kree het volgende:
de kree......![]()
Ik zag ook een korte docu over een Aziatische man die in een flat woonde. Alle appartementen daarin waren bewoond door al zijn vrouwen, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is een Netflix-docu over een gast die over de hele wereld sperma doneerde, schijnt meer dan 1000 kinderen te hebben![]()
Eigen kinderen zijn heel anders dan die van een ander. Plus dat als je zelf een kind hebt, je daar natuurlijk helemaal op ingesteld bent.quote:Op maandag 30 december 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ik was nog aan het posten, maar kwijt.
wat ik wilde zeggen ik vind mijn neefjes en nichtje nu wel leuker als als baby enzo.
En en wellicht he? zou het kunnen nog wel. en mss zijn eigen kinderen leuker als vanaf afstand zien. en ga je er beetje meer in mee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gaan we doenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je ook even de staatsvorm veranderen
V check
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
CHristusquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag ook een korte docu over een Aziatische man die in een flat woonde. Alle appartementen daarin waren bewoond door al zijn vrouwen, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Hoe veel kinderen had die vent wel?:')![]()
Ja dat weet ik niet. Misschien wel, misschien ook niet. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat doet hij op dag 1 als hij aan de macht is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je ook even de staatsvorm veranderen
En anders wordt hij wel Farao der Nederlanden!![]()
![]()
ja dat dus.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigen kinderen zijn heel anders dan die van een ander. Plus dat als je zelf een kind hebt, je daar natuurlijk helemaal op ingesteld raakt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hoeft geen garantie te zijn he?quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ook nageslacht voor als ik straks bejaard ben. Mijn opa en oma hebben een hele familie achtergelaten. Maar geen kinderen betekent niets...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Geen idee, dit was echt jaren geleden dat ik dit gezien had.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
CHristus
Hoe veel kinderen had die vent wel?![]()
Koning keizer admiraal
Kree vervangt ze allemaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Nee dat kan allemaal anders lopen inderdaad. Maar mijn oma heeft het nu goed met de kinderen en kleinkinderen die haar regelmatig komen opzoeken. Haar generatiegenoten zijn allemaal dood.quote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft geen garantie te zijn he?:')![]()
dit wordt de campagne slogan dan maar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Koning keizer admiraal
Do what you love, love what you do!![]()
Klopt. Mijn dochter en ik wonen 10 uur vliegen van mijn oudersquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft geen garantie te zijn he?sinterklaaskapoentje
![]()
Buren zitten al hun vuurwerk nu al af te steken
Of ze hebben zoveel dat het niet in een dag lukt
Het wordt morgen toch slecht weer bij jullie?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of ze hebben zoveel dat het niet in een dag lukt![]()
Genoeg ouderen waarvan de kinderen niet of nooit langskomen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat kan allemaal anders lopen inderdaad. Maar mijn oma heeft het nu goed met de kinderen en kleinkinderen die haar regelmatig komen opzoeken. Haar generatiegenoten zijn allemaal dood.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zo laat nog? Het geknal is hier nu gestopt gelukkig. Ik was er wel klaar mee nu.quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of ze hebben zoveel dat het niet in een dag luktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
lekker pakkend wel, nu ga ik morgen tegen beter weten in mss nog in wat filmpjes meedoen voor werk promo. LOLquote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Koning keizer admiraal
Als er wat uitkomt. jullie zien t als eerste
![]()
Schijnt flinkt te gaan waaienquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt morgen toch slecht weer bij jullie?:')![]()
Helaas ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Genoeg ouderen waarvan de kinderen niet of nooit langskomen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Da's wel sneuquote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Genoeg ouderen waarvan de kinderen niet of nooit langskomen.:')![]()
Ben afgelopen nacht een paar keer wakker geworden van vuurwerk hier.quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo laat nog? Het geknal is hier nu gestopt gelukkig. Ik was er wel klaar mee nu.![]()
De nieuwjaarsduiken aan de kust zijn allemaal afgelast, vanwege de harde wind.quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Schijnt flinkt te gaan waaienAutocorrect
(zelfst. naamw.)
gaat hier nu wel nonstop door alquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben afgelopen nacht een paar keer wakker geworden van vuurwerk hier.
![]()
Paupers. Doe dat afsteken dan in elk geval niet 's nachtsquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben afgelopen nacht een paar keer wakker geworden van vuurwerk hier.:')![]()
Gelukkig telkens maar korte momenten van voorbijgangers die her en der wat gooiden.quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paupers. Doe dat afsteken dan in elk geval niet 's nachts![]()
niniet onwijs last van eigenlijk?quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paupers. Doe dat afsteken dan in elk geval niet 's nachts
tis beetje op achtergrond, meer last van de kerk klokken zondag.
die van 8:30 tot 10:00 roepen.
"kom kree". "kom kree".Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja wat ik wil zeggen is dat kinderen nemen voor je ouwe dag geen goede instelling is.quote:Iedereen is een kutlultrut
En dan word je wakker en blijkt er een hete chick met je pielemuis bezig te zijn die dat tegen je aan het zeggen is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef kree het volgende:
ni
[..]
niet onwijs last van eigenlijk?
"kom kree". "kom kree".![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Pff bij de laatste chick waar ik mee had gedate bleef ik slapen. Heel laat gemaakt. Komt zo'n aso kerkklok om 10.00 uur iedereen wakker maken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef kree het volgende:
ni
[..]
niet onwijs last van eigenlijk?
"kom kree". "kom kree".:')![]()
Zeg dat maar eens in Afrikaquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja wat ik wil zeggen is dat kinderen nemen voor je ouwe dag geen goede instelling is.![]()
![]()
als ik die dag nog mag meemaken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan word je wakker en blijkt er een hete chick met je pielemuis bezig te zijn die dat tegen je aan het zeggen is.
Plettige feestdagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had de indruk eerder vanavond dat je nog goede kans maakt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als ze ontbijtje maakte voor je niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pff bij de laatste chick waar ik mee had gedate bleef ik slapen. Heel laat gemaakt. Komt zo'n aso kerkklok om 10.00 uur iedereen wakker maken.
kans. mssss maar het is niet de tijd voor om het te pushen, zie wel iets van mogelijkheid, maar laat me duidelijk zijn. alsnog niet steeds het doel.quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had de indruk eerder vanavond dat je nog goede kans maakt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb een streng gelovige vriendin gehad die tegenover een kerk woonde.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pff bij de laatste chick waar ik mee had gedate bleef ik slapen. Heel laat gemaakt. Komt zo'n aso kerkklok om 10.00 uur iedereen wakker maken.
Er was een keer een bokkenfuif ergens in het dorp en de toekomstige bruidegom werd in de nacht van zaterdag op zondag op een platte kar met een trekker door het dorp geloodst met muziek van André van Duin keihard door de speakers, met als bedoeling iedereen wakker te maken om ze te laten weten dat hij ging trouwen.Mijn vriendin pislink: "ER ZIJN MENSEN DIE IN DE OCHTEND NAAR DE KERK MOETEN!!!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die griet had het eindelijk uit gemaakt met die vent, begreep ik zo?quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had de indruk eerder vanavond dat je nog goede kans maakt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4587 / +70 / +71 / 16739 / 17672
2. FreshFruit / 1747 / +108 / +3 / 3917 / 4723
3. Dr.Mikey / 1304 / +62 / +38 / 1924 / 2440
4. mario390 / 847 / +13 / +10 / 775 / 1143
5. KillemWieft / 752 / +37 / +32 / 604 / 932
6. hemarookworst / 612 / +20 / +28 / 2035 / 2431
7. _UserName_ / 603 / +26 / +6 / 730 / 927
8. HappyCharly / 583 / +24 / +31 / 2634 / 2965
9. gebrokenglas / 559 / +15 / +22 / 3212 / 3636
10. AardappelSchotel / 467 / +0 / +24 / 2574 / 2897
11. MizzezAmy / 427 / +30 / +35 / 2105 / 2458
12. greysbones / 423 / +5 / +12 / 3688 / 3910
13. Lovely / 419 / +3 / +11 / 3374 / 3782
14. ToT / 411 / +18 / +14 / 4101 / 4415
15. kree / 315 / +15 / +45 / 1362 / 1562
16. Rob / 315 / +0 / +1 / 299 / 399
17. loveyoulongtime / 306 / +5 / +0 / 1491 / 1649
18. mascara-klodder / 300 / +2 / +2 / 822 / 997
19. Pinnenmutske / 216 / +6 / +4 / 979 / 1162
20. Fogel / 209 / +7 / +15 / 783 / 960SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hmmms denominatie? klinktt als katholiek haast maar ook niet echt wat hun doen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een streng gelovige vriendin gehad die tegenover een kerk woonde.
Er was een keer een bokkenfuif ergens in het dorp en de toekomstige bruidegom werd in de nacht van zaterdag op zondag op een platte kar met een trekker door het dorp geloodst met muziek van André van Duin keihard door de speakers, met als bedoeling iedereen wakker te maken om ze te laten weten dat hij ging trouwen.Mijn vriendin pislink: "ER ZIJN MENSEN DIE IN DE OCHTEND NAAR DE KERK MOETEN!!!"
![]()
Je keuze in partners klinkt een beetje dubieus. Volgende keer toch even wat minder snel je piemel uit je broek trekkenquote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een streng gelovige vriendin gehad die tegenover een kerk woonde.
![]()
![]()
![]()
Hervormd.quote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms denominatie? klinktt als katholiek haast maar ook niet echt wat hun doen?![]()
![]()
En we zijn niet in Afrikaquote:Iedereen is een kutlultrut
toch hou ik ervan hoor. meiden met principes? hoeft niet eens christelijk of kerkelijk te zijn.
Maar wel ergens voor staan er ook aan vasthouden, grote pluspunt bij mij dat.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
En dan kapt mijn pc weer met internet. Waarom toch?:')![]()
2 hervormde dames, een wiccan, een Tanzaniaanse, heel kort 2x een Thaise en toen een Filipijnse.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Je keuze in partners klinkt een beetje dubieus. Volgende keer toch even wat minder snel je piemel uit je broek trekken![]()
nou dat is ook dan niet uit traditie van hervormd. want eerste keer dat ik zoiets hoor.quote:
en ken het toch wel redelijk vanuit hier.Do what you love, love what you do!![]()
Die bokkenfuif? Of zondags naar de kerk gaan?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is ook dan niet uit traditie van hervormd. want eerste keer dat ik zoiets hoor.
en ken het toch wel redelijk vanuit hier.![]()
![]()
het lag aan fok, ff dipje had ik hier ookquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan kapt mijn pc weer met internet. Waarom toch?
Eerder streng gereformeerdquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is ook dan niet uit traditie van hervormd. want eerste keer dat ik zoiets hoor.
en ken het toch wel redelijk vanuit hier.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een waslijstquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
2 hervormde dames, een wiccan, een Tanzaniaanse, heel kort 2x een Thaise en toen een Filipijnse.:')![]()
dat eerste niet, tweede wel, enne geen huishouden doen op zondag of was ophangen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bokkenfuif? Of zondags naar de kerk gaan?
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die griet had het eindelijk uit gemaakt met die vent, begreep ik zo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou dan is de weg dus vrij!quote:
Maar niet gelijk met de broek op de enkels er op af duiken natuurlijk.
Eerst gewoon doorgaan zoals het al ging.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb maar twee lange relaties gehad. Eentje van 4 jaar en eentje van 2 jaar oid. En verder alleen scharrels...quote::')![]()
eensquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dan is de weg dus vrij!
Eerst gewoon doorgaan zoals het al ging.Do what you love, love what you do!![]()
De was ophangen doe ik wel op zondag, en kleren wassen enzo ook.quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
dat eerste niet, tweede wel, enne geen huishouden doen op zondag of was ophangen.
Alleen geen dingen als grasmaaien of de heg snoeien of de auto wassen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ze zijn buiten weer aan het knallen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ER ZIJN MENSEN DIE MORGEN MOETEN WERKEN JA!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerste relatie was een half jaar, 2e was driekwart jaar, 3e was wat over 2 jaar, 4e was 3 maand.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lange relaties gehad. Eentje van 4 jaar en eentje van 2 jaar oid. En verder alleen scharrels...sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ookquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
En ze zijn buiten weer aan het knallen.![]()
Die vermaledijde jeugd ook!quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
ER ZIJN MENSEN DIE MORGEN MOETEN WERKEN JA!![]()
![]()
De gulp openritsen, toch?quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst gewoon doorgaan zoals het al ging.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gij goddeloze.........quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De was ophangen doe ik wel op zondag, en wassen enzo ook.
Alleen geen dingen als grasmaaien of de heg snoeien of de auto wassen.
Dat mag niet !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Eerste date: samen naar een kerkdienst (tussen de ouders in)quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst gewoon doorgaan zoals het al ging.
Tweede date: verloving
Derde date: trouwen
Vierde date: kind maken
Gezien de leeftijd van kree kan dat allemaal op 1 dag![]()
Dat mag niet? Daar veeg ik de vloer mee aan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
![]()
Luisterend oor, schouder om op uit te huilen, en ondertussen afvragen "Wanneer gaan we nou neuken?"![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste date: samen naar een kerkdienst (tussen de ouders in)
Gezien de leeftijd van kree kan dat allemaal op 1 dag!
![]()
ik heb niks tegen op die ouderwetse stijl, gezien ons en hoe ik haar ken. als al verder, dan zal het wss niet zo gaan. ook prima.quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste date: samen naar een kerkdienst (tussen de ouders in)
Gezien de leeftijd van kree kan dat allemaal op 1 dag
Dan hebben we dus een Mini-Kree al voor het einde van 2025
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als die een toetsenbord in de klauwen gaat krijgen...quote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan hebben we dus een Mini-Kree al voor het einde van 2025![]()
![]()
Ik wist wel dat we het met elkaar eens warenquote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niks tegen op die ouderwetse stijl, gezien ons en hoe ik haar ken. als al verder, dan zal het wss niet zo gaan. ook prima.sinterklaaskapoentje
![]()
hahahaquote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we het met elkaar eens warenDo what you love, love what you do!![]()
Oh pleaseeeeeequote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die een toetsenbord in de klauwen gaat krijgen...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
ik weet niet he. stel ik kinderen nu of vanaf nu>. 41 dus
als het al heel snel gaat mss zijn ze huis uit op 25. dan ben ik 65 of ouder. mijn pa overleed met 56 dussssssss en wat ik toen meemaakte wil ik iig geen kind aandoen met alle ellende ervan.Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij nog dating adviezen voor kree? Zijn stille liefde is weer single en beschikbaar voor hemquote:
En hoi![]()
ok en dat was het voor de zware gesprekken hoor, update wel later als ik weer ff met haar bel.
Voor nu. nog uurtje en ga ik liggen want morgen nog werken ff en rondleiding en mss filmpjes maken etc. brrrrrrrrr.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben niet van plan om voor m'n 133e de pijp uit te gaan!quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef kree het volgende:
als het al heel snel gaat mss zijn ze huis uit op 25. dan ben ik 65 of ouder. mijn pa overleed met 56 dussssssss en wat ik toen meemaakte wil ik iig geen kind aandoen met alle ellende ervan.![]()
![]()
Ik negeer hemquote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij nog dating adviezen voor kree? Zijn stille liefde is weer single en beschikbaar voor hem
En hoi![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Met jouw leeftijd kan het nog prima hoor .quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef kree het volgende:
als het al heel snel gaat mss zijn ze huis uit op 25. dan ben ik 65 of ouder. mijn pa overleed met 56 dussssssss en wat ik toen meemaakte wil ik iig geen kind aandoen met alle ellende ervan.:')![]()
Jullie bellen dus echt. Het is niet alleen maar Appen.... Maar echt telefonisch contact...quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef kree het volgende:
ok en dat was het voor de zware gesprekken hoor, update wel later als ik weer ff met haar bel.
Voor nu. nog uurtje en ga ik liggen want morgen nog werken ff en rondleiding en mss filmpjes maken etc. brrrrrrrrr.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Filmpje maken brrrrr?quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef kree het volgende:
Voor nu. nog uurtje en ga ik liggen want morgen nog werken ff en rondleiding en mss filmpjes maken etc. brrrrrrrrr.
Ahhh met zo'n vibrerende dick tickler?![]()
![]()
That's the spiritquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m'n 133e de pijp uit te gaan!![]()
![]()
Daar moet je je niet te druk over maken. Iemand kan op zijn 25ste een hartstilstand krijgenquote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef kree het volgende:
als het al heel snel gaat mss zijn ze huis uit op 25. dan ben ik 65 of ouder. mijn pa overleed met 56 dussssssss en wat ik toen meemaakte wil ik iig geen kind aandoen met alle ellende ervan.sinterklaaskapoentje
![]()
Dan vestig je gelijk een wereldrecord. Staat op 122 jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m'n 133e de pijp uit te gaan!:')![]()
Echt wel!quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met jouw leeftijd kan het nog prima hoor .![]()
![]()
Inderdaad. Met zulke gedachten beperk je je alleen maar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moet je je niet te druk over maken. Iemand kan op zijn 25ste een hartstilstand krijgenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Easy peasy!quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan vestig je gelijk een wereldrecord. Staat op 122 jaar.![]()
![]()
Dit idd!quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Met zulke gedachten beperk je je alleen maar.![]()
![]()
Dan ben je nog lang niet op de helftquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet op de helftNiks mis mee! Nog geen tijd voor een midlife crisis dus!
![]()
![]()
Ik wel. Geen zin om ouder dan 85 te wordenquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om voor m'n 133e de pijp uit te gaan!![]()
Hoe oud is die knakker in je UI?quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee zo oud zou ik nooit willen worden...![]()
![]()
Zoeken we uitquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
75 is het misschien al wel mooi geweest hoorquote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wel. Geen zin om ouder dan 85 te worden:')![]()
Ach, op m'n 132e nog de lippen van een lekker Thais hoertje om m'n leuter heen...quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wel. Geen zin om ouder dan 85 te worden![]()
![]()
Sinterklaas, ook wel bekend als Sint-Nicolaas, is een legendarische figuur gebaseerd op een historische persoon. Sint-Nicolaas werd geboren rond het jaar 270 na Christus in Patara, een stad in het huidige Turkije.
Dus als je het op historische feiten baseert, is Sinterklaas nu ongeveer 1754 jaar oud!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Sinterklaas, ook wel bekend als Sint-Nicolaas, is een legendarische figuur gebaseerd op een historische persoon. Sint-Nicolaas werd geboren rond het jaar 270 na Christus in Patara, een stad in het huidige Turkije.
Dus als je het op historische feiten baseert, is Sinterklaas nu ongeveer 1754 jaar oud!Ja dat record ga ik dus niet verbreken!
![]()
![]()
Sint poentjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tegen die tijd kun je pas op je 75ste met pensioen. Ik wil nog wel iets van 10 jaar genieten van mijn pensioentjequote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
75 is het misschien al wel mooi geweest hoorsinterklaaskapoentje
![]()
Dattie ZO oud is wist ik niet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus als je het op historische feiten baseert, is Sinterklaas nu ongeveer 1754 jaar oud!
Wel dat hij enkele wonderen verrichtte.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Goed punt... Maar na 10 jaar is het ook wel mooi geweest. Ik wil niet eindeloos aftakelen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je pas op je 75ste met pensioen. Ik wil nog wel iets van 10 jaar genieten van mijn pensioentje:')sinterklaaskapoentje
![]()
jawel. bellen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jullie bellen dus echt. Het is niet alleen maar Appen.... Maar echt telefonisch contact...Do what you love, love what you do!![]()
Daarom 85. Maar eerst maar zien om zo oud te wordenquote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed punt... Maar na 10 jaar is het ook wel mooi geweest. Ik wil niet eindeloos aftakelen.sinterklaaskapoentje
![]()
nu weet ik dat de gemiddelde leeftijd hier ligt om wat ik ben als dat het jonger is?
LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef kree het volgende:
nu weet ik dat de gemiddelde leeftijd hier ligt om wat ik ben als dat het jonger is?
LOL![]()
![]()
Ach ben er mee opgegroeid en ben over half jaar 50 dus logisch wel ergens dat oud isquote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia uit 1970. Maar de tv serie was we pas sinds 1974
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 22:01:41 ]![]()
Ik sta wel op #37, maar het is wankel. Kortom: niet holken!MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik vond het als kind wel leuk, maar enorm slecht gemaakt (Met name het geluid)quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens wikipedia uit 1970. Maar de tv serie was we pas sinds 1974![]()
Ik heb het 6x opnieuw gelezen en kan er geen chocola van maken!quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet precies wat kree bedoelde![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Iets met een leeftijd van mensen hier. Verder kom ik niet...quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het 6x opnieuw gelezen en kan er geen chocola van maken!:')![]()
ik weet er zijn er aantal stuk jonger ook die hier posten. maar had het over gemiddelde hequote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets met een leeftijd van mensen hier. Verder kom ik niet...
Snel invullen kapoentjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gemiddeld ligt het echt wel rond jouw leeftijd, misschien iets er boven.quote:Op maandag 30 december 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet er zijn er aantal stuk jonger ook die hier posten. maar had het over gemiddelde he![]()
![]()
"iets" inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gemiddeld ligt het echt wel rond jouw leeftijd, misschien iets er boven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een aantal schopt het gemiddelde natuurlijk wel FLINK omhoog, maar er zitten ook een aantal tussen die idd wat jonger zijn.quote:![]()
![]()
ja ik denk het ook.quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gemiddeld ligt het echt wel rond jouw leeftijd, misschien iets er boven.
gemiddelde watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ow ja haha LOL neequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zit zo rond de 35quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoezo gaat het hier altijd als ik binnenvalt over pikken manquote:
kijken jullie geen hockey?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
er is nu letterlijjk nergens hockeyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voor zover ik weetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook nog respectabel....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hockey? Nee, dat kijk ik nooit. Ik kijk nu YouTube.quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo gaat het hier altijd als ik binnenvalt over pikken man
kijken jullie geen hockey?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
whah 18,5 mssquote:
over leeftijden die hier posten, ik denk dat ik een aardig beeld heb wel wat gemiddelde is.
Hoe weet ik dat hoor ik jullie vragen?
Simpel gewoon die ik hier al zo lang zie dat ze niet meer onder 30 vallen met hoe ik ze al jaaaaaarren ken. of kloon die ik ook herken.
Of die hier wel echt nieuw zijn en denken wtf lullen jullie over. met je ouderwetse gedoe.
in de zomer kijk ik australisch hockeywat ander halfrond maar nu?quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hockey? Nee, dat kijk ik nooit. Ik kijk nu YouTube.
niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Whehe nee ging over leeftijd en kree vindt zichzelf al te oud om een koter te verwekken bij dat ene grietje die nu eindelijk haar vriendje gedumpt heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo gaat het hier altijd als ik binnenvalt over pikken man
kijken jullie geen hockey?![]()
Je spoort niet.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
whah 18,5 mss
over leeftijden die hier posten, ik denk dat ik een aardig beeld heb wel wat gemiddelde is.
Hoe weet ik dat hoor ik jullie vragen?
Simpel gewoon die ik hier al zo lang zie dat ze niet meer onder 30 vallen met hoe ik ze al jaaaaaarren ken. of kloon die ik ook herken.
Of die hier wel echt nieuw zijn en denken wtf lullen jullie over. met je ouderwetse gedoe.sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn excuses nogquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat de pluizige zittingen van de stoelen hier een afdruk achterlaten?:')![]()
Ik ook:quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hockey? Nee, dat kijk ik nooit. Ik kijk nu YouTube.
Bekijk deze YouTube-video
Net ging het over Sodom & Gomorrah.(DTS dus)
![]()
Aiiii Niet aan gedacht.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat de pluizige zittingen van de stoelen hier een afdruk achterlaten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat de pluizige zittingen van de stoelen hier een afdruk achterlaten?![]()
![]()
het was wel weer mooi verhaal, maarja zo gaat het hier. je moet er maar bij zijn om te volgen. helaas hierna weer update. als de rest je in wil vullen met samenvatting. "be my Guest"quote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ging over leeftijd en kree vindt zichzelf al te oud om een koter te verwekken bij dat ene grietje die nu eindelijk haar vriendje gedumpt heeft.
![]()
Dit kanaal was vroeger wel goedquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook:
Bekijk deze YouTube-video
Net ging het over Sodom & Gomorrah.(DTS dus)
Maar die stém van die kerel
totaal niet gekliktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jij ook tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dank voor de samenvattingquote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ging over leeftijd en kree vindt zichzelf al te oud om een koter te verwekken bij dat ene grietje die nu eindelijk haar vriendje gedumpt heeft.♡♡♡♡![]()
Met die oude brakke microfoon vond ik die stem leuk, maar zijn stem is wat veranderd en met deze betere microfoon klinkt het gewoon minder tof.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit kanaal was vroeger wel goed
Maar die stém van die kerel![]()
te oud weer daarvoor. LOLquote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze tiktokgeneratie-figuurDo what you love, love what you do!![]()
LOL hahahahaaaaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hoe stonden we trouwens?
poll
dacht ik zit nog redelijk ok met gemiddelde.Do what you love, love what you do!![]()
niet gelekliktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jij zou het gemiddelde ook omhoog halen trouwens, of iig het in het midden laten.quote:
De post waar de oorspronkelijke poll in staat editen, alles selecteren, kopieëren, post afsluiten zonder iets te wijzigen en dan plakken in een invoerscherm.quote:![]()
buiten mijn eigen forum lees ik nooit terutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat werkte altijd, alleen nu niet meerquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De post waar de oorspronkelijke poll in staat editen, alles selecteren, kopieëren, post afsluiten zonder iets te wijzigen en dan plakken in een invoerscherm.
![]()
Morgen ga ik een escaperoom doen.
Jullie nog tips?:')![]()
Dat begrijpt hij nooitquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De post waar de oorspronkelijke poll in staat editen, alles selecteren, kopieëren, post afsluiten zonder iets te wijzigen en dan plakken in een invoerscherm.![]()
![]()
wegwezenquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen ga ik een escaperoom doen.
Jullie nog tips?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik las mee en ik ben op mijn handen gaan zitten om niet te reageren.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ouder dan jou, en ik was volgens jou een tiktokgeneratie-figuur
Man3![]()
mss ooit gezegd, hahaha. maar kwam meer door je posts dan als ik niet wist dat je wel ouder wasquote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ouder dan jou, en ik was volgens jou een tiktokgeneratie-figuur
Generaliserenquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
mss ooit gezegd, hahaha. maar kwam meer door je posts dan als ik niet wist dat je wel ouder was![]()
![]()
mooi woord dat trouwens tiktokgeneratiefiguur. ik ben voor toevoegen in woordenboek.Do what you love, love what you do!![]()
Ooit?????????????? Nog geen 24 uur geleden mafkees.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
mss ooit gezegd, hahaha. maar kwam meer door je posts dan als ik niet wist dat je wel ouder was![]()
was een reden voorquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ooit?????????????? Nog geen 24 uur geleden mafkees.
wat danquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ooit?????????????? Nog geen 24 uur geleden mafkees.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
hoe oud ben jequote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
Ik word op FOK! vreemd genoeg wel eens amper ouder ingeschat dan m'n account!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je was zo goed bezig, en toch kon je de verleiding niet weer staan![]()
![]()
![]()
wss omdat ik pissed af was op een reactie, het was zo niet noemenswaardig dat ik het niet meer weet.
En als je wil terug zoeken doe je best
Laten we 1 ding duidelijk hebben......
Koning, keizer, admiraal.
.......Do what you love, love what you do!![]()
gouden gozerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kree's piemel has seen them ALLEMAAL?quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef kree het volgende:
wss omdat ik pissed af was op een reactie, het was zo niet noemenswaardig dat ik het niet meer weet.
.......![]()
Thx!quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast voor ik het vergeet![]()
![]()
dit was niet de partij slogan he?quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree's piemel has seen them ALLEMAAL?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Nog 1.5 uur en dan zijn we beiden jarigquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast voor ik het vergeet
quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je was zo goed bezig, en toch kon je de verleiding niet weer staan![]()
![]()
jij ook gefeliciteerd danquote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog 1.5 uur en dan zijn we beiden jarig
Ja ik blijf niet zo lang op; morgen dendert er weer een blije koter vroeg de trap af.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog 1.5 uur en dan zijn we beiden jarig![]()
ieuwwwwwwquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree's piemel has seen them ALLEMAAL?![]()
Vandaag nogquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
mss ooit gezegd, hahaha. maar kwam meer door je posts dan als ik niet wist dat je wel ouder was
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
admiraal_anaalquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef kree het volgende:
.......Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat skunk is wel een zware film over een jongen in de Belgische jeugdzorg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wij als partij de kvdv. zijn helemaal inclusief. iedereen mag deelnemen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
topshowquote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
wij als partij de kvdv. zijn helemaal inclusief. iedereen mag deelnemen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou je niet verwachten met zo'n naam!quote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar admiraal is echt zo erg cute![]()
![]()
Jij en @ToT alvast van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thx!quote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en @:tot alvast van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Zware kostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Staat nog op lijstje om te kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat skunk is wel een zware film over een jongen in de Belgische jeugdzorg.
Tnx voor de reminder![]()
Ik heb echt half FOK! over de vloer gehadquote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten met zo'n naam!![]()
![]()
ik liep ooit eens tegen zijn broer aan, lijkt er sprekend opquote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten met zo'n naam!
he admiraal
gelukkig het latere deel van zijn usernaam weggelatenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kijken nu had even een rook pauze.quote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat nog op lijstje om te kijken.
Tnx voor de reminderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eigenlijk wil ik wat preliminaire partijpunten alvast wat brengen.,
het heeft nog wat uitwerking nodig.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik liep ooit eens tegen zijn broer aan, lijkt er sprekend op
he admiraal
gelukkig het latere deel van zijn usernaam weggelatenSnap ik!
![]()
![]()
lijkt me belangrijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef kree het volgende:
het heeft nog wat uitwerking nodig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga je politieke partij beginnenquote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef kree het volgende:
het heeft nog wat uitwerking nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja zat me even het partij programma te bedenken voor de kvdv.quote:
Er gaat een harde wind waaien in Den Haag dat wel. maarja soms moet dat gewoon even.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Schat jezelf niet te hoog in.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
ze irriteert zich mateloos aan mij.. heerlijk.
Oh wacht....dat deed je al![]()
![]()
hahaha nouja je snapt t wel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Schat jezelf niet te hoog in.
Oh wacht....dat deed je al
snap er niks van
tijd om te slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maakt niet uit, je deed eerder al wat enzo wat me opviel. of onhandig gepost.quote:Op maandag 30 december 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was dus gewoon even een smiley tussendoor. Maar kree betrok het op zichzelf blijkbaar
maar maakt niet uit. voor mij is het ook bed tijd, slaapse allen nog ff en tot morgenavond. want dan ga ik het partijprogramma presenteren.Do what you love, love what you do!![]()
Zo gaat dat hierquote:Op maandag 30 december 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was dus gewoon even een smiley tussendoor. Maar kree betrok het op zichzelf blijkbaar![]()
blouse allen!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Joh was gewoon bolk. Anders had je een puntje gehad.quote:Op maandag 30 december 2024 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit, je deed eerder al wat enzo wat me opviel. of onhandig gepost.
maar maakt niet uit. voor mij is het ook bed tijd, blouse allen nog ff en tot morgenavond. want dan ga ik het partijprogramma presenteren.
En iedereen weet dat je hier de komende uren nog blijft posten.![]()
Geen gezellige filmquote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat nog op lijstje om te kijken.
Tnx voor de reminderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou willen, maar helaasquote:Op maandag 30 december 2024 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh was gewoon bolk. Anders had je een puntje gehad.
En iedereen weet dat je hier de komende uren nog blijft posten.. tot morgen
kan me niet voorstellen trouwens na alles dat iemand nog denkt dat het mij hier om die punten of punten lijst gaat.
LOL. geluk aah de winnaar, voor de rest zegt het mij weinig.
Ik heb eigen lijst.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ehhhh....hoe ga ik dit nou weer uitleggen hier?quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij ligt nog bij ToT![]()
![]()
Ohkakquote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....hoe ga ik dit nou weer uitleggen hier?![]()
![]()
Ben je jarig? Of wat anders belangrijks?quote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel lief dat je nog ff aan mij denkt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: