Nee....quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
De REM zit niet echt op de lijst he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
En meteen door naar de volgende Dela-herinnering van afgelopen jaar…
quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee....Dat is altijd een flinke klap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Snap ik maar probeer wel te onthouden dat iedereen pijn heeft. Misschien helpt dat iets.quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef houdjemond het volgende:
Hier knap ik mentaal dus juist niet van op, eerder af. Zeikplaat.
Haha ik zeg net tegen @Evenstar dat ik me deze clip nog zo goed herinner van toen mtv nog muziek clips uitzondquote:
Nou, 9 keer zelfs.quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
De REM zit niet echt op de lijst he?
Ik heb heel hard voor je meegezongenquote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Goed, even een onverwacht drankje gedaan ergens en nu weer terug. Wel Lopen tot de Zon Komt gemistmaar vooruit.
We beuken deze pagina wel lekker uit zo met de 1e 3 nummers van het volgende uurquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is altijd een flinke klap.
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
We beuken deze pagina wel lekker uit zo met de 1e 3 nummers van het volgende uur
Is dat wat ik hoorde?quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb heel hard voor je meegezongen
Alles voor de aandachtquote:
Dat zijn wel van die dingen, de liedjes op je begravenis hebben meteen voor altijd die associatie voor anderen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
En meteen door naar de volgende Dela-herinnering van afgelopen jaar…
Als je depri bent is deze plaat echt helend.. Naja voor mij dan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef houdjemond het volgende:
Hier knap ik mentaal dus juist niet van op, eerder af. Zeikplaat.
Dank je welquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb heel hard voor je meegezongen
Ja mooie tijd,quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha ik zeg net tegen @:evenstar dat ik me deze clip nog zo goed herinner van toen mtv nog muziek clips uitzond
quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die dingen, de liedjes op je begravenis hebben meteen voor altijd die associatie voor anderen.
Daarom kies ik zelf voor het Wilhelmus op de mijne.
Je nabestaanden zullen je dankbaar zijnquote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die dingen, de liedjes op je begravenis hebben meteen voor altijd die associatie voor anderen.
Daarom kies ik zelf voor het Wilhelmus op de mijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |