Ik vind dit wel de mooiste van AC/DC en de Munnik eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit nummer kende ik nog niet, maar ik vind er ook niet veel aan.
Bij mij heet die Wimquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zuig alleen met een stofzuiger. Als de stofzuiger mazzel heeft en uit het stofzuigerhuisje mag komen.
Voor de rest doet Robbie het zuigen hier in huis.
Hoi.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
goedenAVOND[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben weer wakker
Je houdt niet van tanden flossen?quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel uitsluitend schone kale vrouwelijke voorbipsen uiteraard.
Je weet hoe dat komt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel de mooiste van AC/DC en de Munnik eigenlijk
quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zeg ik al jarenik ga alles wat je hier hebt gemeld per nummer in excel zetten zodat ik je er gewoon op kan wijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Toedeledokie!quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
in het zelfde rijtje
Staat een man op de bus te wachten
Roept de buschauffeur He ga daar eens heel snel af!
hier ontbreekt ietsquote:
Daar heb ik andere middelen voor.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je houdt niet van tanden flossen?
Okequote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga alles wat je hier hebt gemeld per nummer in excel zetten zodat ik je er gewoon op kan wijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Robbie de robotstofzuiger allitereert wel lekkerquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zuig alleen met een stofzuiger. Als de stofzuiger mazzel heeft en uit het stofzuigerhuisje mag komen.
Voor de rest doet Robbie het zuigen hier in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |