SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Volwassenen die alleen maar kunnen nadenken over hun werk. Godallemachtig wat een kutlevenquote:Op maandag 30 december 2024 18:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit. Fuck die shit. Als volwassen persoon altijd al ruk gevonden. Wtf moet je ermee...
Leuk misschien als je 10 jaar bent en een beetje sleetje wil rijden en sneeuwballen wil gooien, maar anders?
Volwassenen die hopen op sneeuw.Why? Zodat je nóg langer in de file kan staan naar je werk? Zodat je de hele tijd moet uitkijken waar je loopt omdat je half uitglijdt over de vieze blubber? Zodat je warm binnen kan zitten en naar buiten kan kijken en dan roepen: Ohhh mot je kijkuh..ut sjneeuwt, wat gesjellug!!!
![]()
![]()
Tot zover mijn anti-sneeuw rant. Einde bericht.
Onterechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2024 18:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit. Fuck die shit. Als volwassen persoon altijd al ruk gevonden. Wtf moet je ermee...
Leuk misschien als je 10 jaar bent en een beetje sleetje wil rijden en sneeuwballen wil gooien, maar anders?
Volwassenen die hopen op sneeuw.Why? Zodat je nóg langer in de file kan staan naar je werk? Zodat je de hele tijd moet uitkijken waar je loopt omdat je half uitglijdt over de vieze blubber? Zodat je warm binnen kan zitten en naar buiten kan kijken en dan roepen: Ohhh mot je kijkuh..ut sjneeuwt, wat gesjellug!!!
![]()
![]()
Tot zover mijn anti-sneeuw rant. Einde bericht.
Ja balen he...de vreugde *snil* momenten worden echt heel magertjes jaarlijks. Ik wordt altijd zo ontzettend blij van *snil*quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Onterechte klacht.
Sneeuw![]()
![]()
Al is die Nederlandse blubber wel bagger meestal ja
Was het maar zo. Dan kon ik mijn irritatie ergens op richten.quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef Vincent_student het volgende:
Ik zie een artikel in de Telegraaf staan dat wappies een nieuw complot hebben ontdekt: dat de grijze bewolking met opzet door de overheid is veroorzaakt. Het staat helaas achter een betaalmuur.
Ik moest gelijk aan sommige users hier in dit weertopic denken.quote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Was het maar zo. Dan kon ik mijn irritatie ergens op richten.
Een mooie quote uit het artikel:quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef Vincent_student het volgende:
Ik zie een artikel in de Telegraaf staan dat wappies een nieuw complot hebben ontdekt: dat de grijze bewolking met opzet door de overheid is veroorzaakt. Het staat helaas achter een betaalmuur.
Een echte kenner!quote:Saskia Heijden ziet dat de barometer een hogedrukgebied aangeeft. Het zou dus zonnig moeten zijn, maar dat is het niet. Haar conclusie: ’We worden vergiftigd!’
Zoveel spermazaden en dan komt Saskia eruitquote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een mooie quote uit het artikel:
[..]
Een echte kenner!
Aan de kust is er vaak wel wind. Geen idee of het minder is dan NL. Het stoort mij iig niet. De wind is zelden echt koud ook dus dan ervaar je het minder snel überhaupt als storend.quote:
Eindelijk weer eens interessante weerkaarten. Sowieso altijd spannender om te kijken in de winterperiode...quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die koude lucht komt ons wel mooi bezoekenmet zelfs sneeuwkansen
Maar goed, we moeten nog even wachten tot we weten wat die depressie gaat doenvoor het zelfde geld lopen we in een trui buiten
Gelukkig bij ons een paar honderd mm minder gevallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
Het was wederom een zeiknat jaar
[ x ]
maar klimaatverandering is een hoaxquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
Het was wederom een zeiknat jaar
[ x ]
Hopen, hopen en blijven hopen, zelfs al komt hier keer op keer weinig van terecht!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Het AI model van het KNMI is wel heel koud![]()
Dit soort modellen schijnt het steeds beter te doen. Zou wel wat zijn, als dit uitkomt...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |